Deze website maakt gebruik van cookies. Als u verder navigeert gaat u automatisch akkoord met de cookies.

Wij gebruiken cookies om het gebruiksgemak voor onze bezoekers te verhogen en een gepersonaliseerd ervaring te bieden aan elke gebruiker. Door middel van cookies onthouden we uw voorkeuren en meten we gebruikersinteractie. Een cookie kan geen persoonlijke informatie bevatten, zoals een telefoonnummer of e-mailadres, zodoende kunnen cookies dus niet gebruikt worden voor ongevraagde telemarketing of e-mail nieuwsbrieven.

x SluitenOk

Financieel adminstratief medewerker - Grando Keukens & Bad

  • Vacature
  • 23 januari 2018 - 16:31

Ben jij cijfermatig goed onderlegd en heb jij snel inzicht in verschillende processen & procedures binnen een organisatie. Werken op de afdeling financiële administratie bij Grando staat garant voor zelfstandigheid en de ruimte om zelf beslissingen te nemen. 

Als administratief medewerker controleer en verwerk je betalingen. Je beheert diverse crediteurenadministraties en je verwerkt bank- en kasboeken. Je verleent assistentie bij het grootboekbeheer. Hierbij komen ook de bijbehorende administratieve werkzaamheden. Kortom, in samenwerking met je collega's zorg je voor een goede en overzichtelijke verwerking van de stroom van uitgaande en binnenkomende betalingen. De afdeling financiële administratie bestaat uit acht personen en houdt zich bezig met het verwerken van de financiële handelingen binnen Grando.  

Wat zoeken wij
De collega die onze financiële administratie komt versterken is natuurlijk accuraat en kan goed zelfstandig werken. Je kunt omgaan met verantwoordelijkheid en bent in staat om beslissingen te nemen. Kernwoorden als hands-on mentaliteit, nauwkeurig en kwaliteitsbewust zijn van toepassing op jouw persoonlijkheid.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau in de richting van de administratie;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring op een financiële afdeling in een soortgelijke functie;
  • Je hebt een proactieve werkhouding en sterk cijfermatig inzicht;
  • Je bent vaardig in het gebruik van Word en Excel;
  • Je bent 40 uur beschikbaar. 

Je werkt vanuit het hoofdkantoor (Grando Retail) wat in Waalwijk is gevestigd.
 
Wie zijn wij

Grando Keukens & Bad groeit! Met 35 vestigingen in Nederland is Grando een succesvolle keuken- en badkamer formule. Een sterke organisatie met prachtige showrooms op markante plaatsen. Maar vooral ook een goed product, perfecte begeleiding, klantvriendelijkheid en onberispelijke service en garantie. We zijn dan ook trots op wat we hebben bereikt, maar vol ambitie om nóg beter en groter te worden! En dat kan uitsluitend met hulp van enthousiaste mensen.

Onze arbeidsvoorwaarden
Grando biedt je een uitdagende en afwisselende baan in een snelgroeiende professionele omgeving. Een unieke werksfeer waarbinnen teamwork en collegialiteit van groot belang zijn met ruimte tot zelfontplooiing en doorgroeimogelijkheden. 
Marktconform salaris;Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioensregeling, personeelskortingen op verzekeringen, keukens, sanitair en meubelen;
Gratis gebruik van de interne fitnessruimte; Korting op interne kinderopvang.

Geïnteresseerd?

Herken jij jezelf in het profiel en voldoe jij aan de functie-eisen? Stuur dan je CV en motivatie naar onderstaand mailadres.

Grando Keukens & Bad
Contactpersoon: Kai Goosen
Email: kai@grandoretail.nlHelp
Telefoon:0623068882 
 
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld