Deze website maakt gebruik van cookies. Als u verder navigeert gaat u automatisch akkoord met de cookies.

Wij gebruiken cookies om het gebruiksgemak voor onze bezoekers te verhogen en een gepersonaliseerd ervaring te bieden aan elke gebruiker. Door middel van cookies onthouden we uw voorkeuren en meten we gebruikersinteractie. Een cookie kan geen persoonlijke informatie bevatten, zoals een telefoonnummer of e-mailadres, zodoende kunnen cookies dus niet gebruikt worden voor ongevraagde telemarketing of e-mail nieuwsbrieven.

x SluitenOk

Hoofdkantoor | Commercieel medewerker binnendienst

  • Vacature
  • 7 september 2018 - 15:25
Ben jij een allround commercieel medewerker en vind jij het leuk om een belangrijke schakel te zijn tussen de verkoop en de leveranciers waarmee je aan de basis staat van de klanttevredenheid en wil jij doorgroeien naar productmanager? Lees dan verder, want wij zoeken voor Grando Keukens & Bad een commercieel administratief medewerker. 

Als commercieel administratief medewerker controleer je de orderbonnen van het bestelde apparatuur die uit de vestigingen van Grando binnenkomen op juistheid en technische haalbaarheid. Voor de juiste afwikkeling onderhoud je met regelmaat contact met de verkoopadviseur en de leveranciers. Jouw doel is het bereiken van een 100% juiste uitlevering van apparatuur bij de klant. Dit is dan ook de reden dat je de bestelde apparatuur blijft volgen totdat de leveranciersbevestigingen door jou akkoord zijn bevonden. Daarnaast ondersteun je ook de verkoopadviseurs en ben je bereikbaar voor vragen vanuit de vestigingen omtrent technische mogelijkheden. Werken op de afdeling binnendienst bij Grando staat garant voor zelfstandigheid en ruimte om zelf beslissingen te nemen.  

Wat zoeken wij

De collega die onze binnendienst komt versterken is natuurlijk accuraat en kan goed zelfstandig werken. Je kunt omgaan met verantwoordelijkheid en bent in staat om beslissingen te nemen. Kernwoorden als hands-on mentaliteit, nauwkeurig en kwaliteitsbewust zijn van toepassing op jouw persoonlijkheid.
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau in de richting van de administratie;
  • Je bent commercieel ingesteld en kwaliteitsgericht;
  • Je hebt een proactieve werkhouding;
  • Je bent 40 uur beschikbaar.
 Je werkt vanuit het hoofdkantoor (Grando Retail) wat in Waalwijk is gevestigd.
 
Wij bieden
Grando biedt je een uitdagende en afwisselde baan in een snelgroeiende professionele omgeving waar klanten voorop staan.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenregeling;
  • Personeelskorting;
  • Korting op het interne kinderdagverblijf
  • Gratis gebruik van interne fitnessruimte;

Wie zijn wij
Grando Keukens & Bad groeit! Met 35 vestigingen in Nederland is Grando een succesvolle keuken- en badkamer formule. Een sterke organisatie met prachtige showrooms op markante plaatsen. Maar vooral ook een goed product, perfecte begeleiding, klantvriendelijkheid en onberispelijke service en garantie. We zijn dan ook trots op wat we hebben bereikt, maar vol ambitie om nóg beter en groter te worden! En dat kan uitsluitend met hulp van enthousiaste mensen.

Onze arbeidsvoorwaarden
Grando biedt je een uitdagende en afwisselende baan in een snelgroeiende professionele omgeving. Een unieke werksfeer waarbinnen teamwork en collegialiteit van groot belang zijn met ruimte tot zelfontplooiing en doorgroeimogelijkheden.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioensregeling;
  • Personeelskortingen;
  • Gratis gebruik van de interne fitnessruimte;
  • Korting op interne kinderopvang.

Geïnteresseerd?
Herken jij jezelf in het profiel en voldoe jij aan de functie-eisen? Stuur dan je CV en motivatie naar onderstaand mailadres of solliciteer online via de solliciteerknop.

Grando Keukens & Bad
Contactpersoon: Kai Goosen
Telefoon:0623068882 
 
* acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.