Reviews

Beoordelingen van echte klanten. Laat u inspireren door de verhalen over ons. 

Bij Grando Purmerend zijn wij goed ontvangen. Ontvangst met kopje koffie of thee en tijdens gesprek wensen kenbaar gemaakt. Hierbij zijn wij voorzien van een goed advies waarbij wij ook een professionele mening kregen bij het inrichten/samenstellen van de badkamer en toiletruimte. Na en tijdens de verbouwing werd er van 2 kanten contact opgenomem m.b.t voortgang en afronding. Al met al een succesvol project met een pracht van een badkamer en toiletruimte!
Johansson
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 25 november 2020
Wij zijn zeer tevreden over de keuken en voldoet zeker aan onze verwachtingen. Deze is door de monteur perfect geplaatst en is mooi afgewerkt. Voordat de keuken geplaatst werd waren er wel wat problemen met de demontage maar dat is tot volle tevredenheid opgelost.
Marion van der Heijden
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 16 november 2020
Wij kochten een prachtige moderne keuken (mocht ook wel want onze oude keuken was uit 1988) en slaagde redelijk snel. De communicatie verliep niet altijd 100% maar uiteindelijk geheel volgens verwachting en planning staat er een prachtige keuken. Het meedenken naar een oplossing voor een bestaande trapkast was prima, nog meer bergruimte gecreëerd dan voorheen. De monteur was in 1 woord geweldig. De geleverde keuken ziet er robuust en degelijk uit, we zijn er erg blij mee.
Niels Smit
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 13 november 2020
Keuken met vrijstaand spoeleiland en alle inbouw apparatuur gekocht veel advies gekregen waar ik niet bij stilstond latere aanpassingen probleemloos aangepast tekening van de keuken met alle maten en uiterlijk en aanduiding voor aansluitingen is perfect levering materiaal op afgesproken datum alles gedaan wat ze beloven
S de vries
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 1 november 2020
Goede service, goed advies voor keuken op basis van onze wensen. Duidelijk omtrent levering en perfect is onze nieuwe keuken gesteld. Erg tevreden met het hele proces en het eindresultaat
Yvonne
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 19 oktober 2020
Het contact verliep vanaf het eerste moment heel goed. Deskundige mensen die ook vooruit denken ik het ontwerpen. Levering was op de gewenste dag wat ontzettend beangrijk was i.v.m. de korte periode die ik voor mijn verbouwing had. Contacten voor en na de aflevering waren erg prettig en ondanks dat ik zelf een fout heb gemaakt tijdens de montage heeft Grando Purmerend dit keurig voor mij opgelost. Al met al een hele goede ervaring. Ga zo door
Barry Klappe
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 29 september 2020
Wij wisten al goed wat wij wilden maar de adviseur heeft ons in de details enorm geholpen. De verschillende gesprekken waren heel fijn en de afspraken zijn allen (zoals beloofd) nagekomen. Aanvulling ontvangen 17 augustus 2020: De levering is op 3-8 geweest en de keuken is inmiddels gemonteerd
Barry Klappe
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 17 augustus 2020
In december 19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari 20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen niet verzonken was Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen top Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.
Omar Kelly
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 5 juli 2020
In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari '20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad, waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen, niet verzonken was! Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou, volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel, praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus, hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen, top! Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd, keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.
Omar & Kelly
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 5 juli 2020
Voorlichting en begeleiding was heel prettig. De afspraken met externe partijen liep iets minder qua planning. Maar zaten midden in de corona lockdown, en viel het achteraf allemaal mee. Keuken staat super netjes geplaatst. Een deur lijst was bij levering beschadigd, en deze is binnen 10 dagen vervangen. Top gedaan... Over twee jaar de badkamer, en we lopen zeker bij jullie als eerste binnen.
Paula Maas
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 5 juli 2020
Grando purmerend Jeremy Chéron en zijn team heeft voor ons een dienstverlening die valt in de categorie 2.0 Naast het plezierige persoonlijke contact de prachtige tekening die gemaakt is de inhoudelijke begeleiding en de verzorging van het gehele proces van het begin in de showroom tot aflevering hadden wij bij Jeremy ook echt het gevoel dat hij met ons mee dacht Door Jeremy zijn tips en advies hebben wij nu onze droomkeuken en zelfs in deze lastige Corona tijd waardoor er veel vertraging oploopt bij bedrijven wist Jeremy ons te verzekeren van de afgesproken levering. Wij zijn super tevreden en zullen ook iedereen aanraden een keuken te kopen bij Grando Purmerend. En niet onbelangrijk ook na levering staat hij voor je klaar. Wij kunnen niet anders zeggen dat het allemaal van een leien dakje is gelopen en wij zeer tevreden klanten zijn
Anouk Wenning
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 24 juni 2020
Een prachtige keuken gekocht met behulp van zeer goede service Na een aantal keukenbedrijven te hebben bezocht voelde Grando Keukens direct heel goed. Er was geen twijfel om hier mee verder te gaan.
van Rijs
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 14 juni 2020
Hele goede service! Met behulp van Jeremy een mooie en fijne keuken kunnen kopen. Na het bezoeken van een aantal keukenbedrijven voelde het bij Grando Keukens in Purmerend direct heel goed. Erg prettig om op je gemak gesteld te worden door iemand die meekijkt en deskundig advies kan geven.
v Rijs
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 14 juni 2020
Wij hebben een badkamer bij grando Purmerend gekocht. Zijn zeer tevreden over de kennis en begeleiding van silvana, ze dacht met ons mee en kwam met leuke en mooie oplossingen. Hoe het een en ander is geworden weten wij nog niet. We hebben een eigen aannemer en die begint, vanwege de Corona, pas over twee weken. Het is voor ons dus nog spannend hoe het gaat worden.
Yvonne Malij
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 10 juni 2020
Wij hebben onze keuken geüpgrade door alle frontjes te vervangen. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Helaas hebben wij enkele gebreken geconstateerd zoals het slecht sluiten van sommige laden. Grando keukens gaat dit binnenkort verhelpen.
Monique
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 24 april 2020
Heel blij met onze prachtige nieuwe keuken
M. de Vries
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 29 januari 2020
Professioneel personeel. Nemen alle tijd. Erg klantvriendelijk. Afspraken nagekomen. Keuze is groot. Materialen goede kwaliteit. Het 3D programma is erg leuk. De monteurs zijn bijzonder kundig. Het is prettig dat alles in een hand is. Kortom wij bevelen Grando zeker aan.
Marion Weggelaar
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 23 december 2019
Wij hebben een keuken gekocht. Super goed geholpen door Nouska en Gert-Jan. Er is tijdens de verschillende gesprekken heel goed naar onze wensen geluisterd en er is door hun beide ook goed met ons meegedacht. De plaatsing is door Eric de monteur super goed gedaan.
Familie Cairo
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Qasa - 24 november 2019