Service en garantie

Service

Ook nadat uw keuken of badkamer in bestelling is genomen, staat uw Grando ondernemer voor u klaar. De vestiging helpt u graag verder met al uw vragen en/of klachten. Dit kan telefonisch tijdens openingstijden of via email. We proberen u zo snel mogelijk een antwoord te geven op uw vraag of klacht. De contact gegevens kunt u vinden op de betreffende vestigingspagina.

Kunt u niet terecht bij een vestiging of komt u er niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de serviceafdeling van Grando Retail, te bereiken door een mailtje te sturen naar service@grando.nl. Uw verzoek wordt dan binnen 1-3 dagen opgepakt.

ZEKER VAN UW AANKOOP

Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en zekerheid. Wij hanteren algemene voorwaarden die u als consument goed beschermen. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de CBW-voorwaarden.

Coronavirus (COVID-19)

Wij snappen dat u misschien veel vragen heeft over hoe Grando omgaat met de Corona maatregelingen. U kunt de actuele berichten hier lezen.

Indien uw droomkeuken of –badkamer de komende weken geleverd of geplaatst gaat worden, dan heeft u hier waarschijnlijk ook vragen over. Deze vragen kunt u het beste stellen aan uw adviseur bij de Grando vestiging van uw aankoop.