CORONA | UW VEILIGHEID IS ONZE PRIORITEIT

04-11-2021

Wij staan graag voor u klaar in onze showroom - met een advies op maat - om uw droomkeuken en/of –badkamer te realiseren! Vanzelfsprekend respecteren wij in onze showroom én bij het inmeten, leveren en monteren van uw keuken en/of badkamer alle veiligheidsvoorschriften conform de richtlijnen vanuit het RIVM en de Rijksoverheid. Zo dragen wij een mondkapje en houden we gepaste afstand. Klik op deze link om een adviesgesprek in te plannen.

SHOWROOMBEZOEK

Wilt u een uitgebreid, persoonlijk advies? Dan adviseren wij u een afspraak in te plannen. Er worden geen handen geschud, er wordt gepaste afstand gehouden en het dragen van een mondkapje is verplicht. Uiteraard verzoeken we u uw afspraak uit te stellen wanneer u verschijnselen van koorts, verkoudheid of benauwdheid vertoont of plotseling verlies van reuk en/of smaak heeft.

Inmeten, leveren en plaatsen

Vanzelfsprekend hebben we voor het inmeten, leveren en plaatsen van uw keuken en/of badkamer extra en passende voorzorgsmaatregelen genomen. We stellen de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers/monteurs immers voorop.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • We nemen een dag van te voren telefonisch contact met u op om de afspraak te bevestigen.
  • Onze medewerkers/monteurs zijn goed geïnstrueerd en weten wat ze wel en niet moeten doen.
  • Ze geven u geen hand en houden gepaste afstand (de richtlijn hiervoor is 1,5 meter).
  • Wij houden de gezondheid van onze medewerkers/monteurs goed in de gaten. Wie (lichte) klachten heeft, blijft thuis.
  • Onze medewerkers/monteurs hebben desinfecterende handgel bij zich en dragen een mondkapje
  • Ze wassen hun handen vaak en zorgvuldig.
  • We maken onze werkomgeving met grote regelmaat schoon.

Wat vragen we van u?

  • Hygiëne is erg belangrijk. Voor uw eigen gezondheid, maar natuurlijk ook voor die van onze medewerkers. Maakt u alstublieft uit voorzorg de omgeving zorgvuldig schoon (deurklinken, lichtknoppen, toilet).
  • Heeft u of uw huisgenoot klachten, zoals hoesten en/of koorts? Vraag dan iemand anders namens u aanwezig te zijn tijdens ons bezoek. Is dit niet mogelijk? Neem dan s.v.p. meteen contact met ons op. Zo kunnen we samen tot een passende oplossing komen.
  • Wilt u de afspraak liever verplaatsen? Uiteraard hebben wij hier begrip voor. In overleg met u zullen wij kijken naar een passende oplossing.

Heeft u vragen?

Neem dan telefonisch of via e-mail contact op met uw Grando-adviseur.