CORONA | UW VEILIGHEID IS ONZE PRIORITEIT

28-04-2020

Wij staan graag voor u klaar in onze showroom - met een advies op maat - om uw droomkeuken en/of –badkamer te realiseren! Wilt u toch liever de deur niet uit? Geen probleem! Telefonisch, via een videogesprek óf bij u thuis staan wij u graag te woord. Vanzelfsprekend respecteren wij in onze showroom, bij u thuis én bij het inmeten, leveren en monteren van uw keuken en/of badkamer alle veiligheidsvoorschriften. Klik op deze link om een adviesgesprek in te plannen.

SHOWROOMBEZOEK

Ook zonder afspraak weer welkom in onze showroom. Wilt u een uitgebreid, persoonlijk advies? Dan adviseren wij u – gezien de verwachte drukte – wel een afspraak in te plannen. Er worden geen handen geschud, er wordt gepaste afstand gehouden en het dragen van een mondkapje is verplicht. Uiteraard verzoeken we u uw afspraak uit te stellen wanneer u verschijnselen van koorts, verkoudheid of benauwdheid vertoont of plotseling verlies van reuk en/of smaak heeft.

Inmeten, leveren en plaatsen

Vanzelfsprekend hebben we voor het inmeten, leveren en plaatsen van uw keuken en/of badkamer extra en passende voorzorgsmaatregelen genomen. We stellen de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers/monteurs immers voorop.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • We nemen een dag van te voren telefonisch contact met u op om de afspraak te bevestigen.
  • Onze medewerkers/monteurs zijn goed geïnstrueerd en weten wat ze wel en niet moeten doen.
  • Ze geven u geen hand en houden gepaste afstand (de richtlijn hiervoor is 1,5 meter).
  • Wij houden de gezondheid van onze medewerkers/monteurs goed in de gaten. Wie (lichte) klachten heeft, blijft thuis.
  • Onze medewerkers/monteurs hebben desinfecterende handgel bij zich en dragen een mondkapje
  • Ze wassen hun handen vaak en zorgvuldig.
  • We maken onze werkomgeving met grote regelmaat schoon.

Wat vragen we van u?

  • Hygiëne is erg belangrijk. Voor uw eigen gezondheid, maar natuurlijk ook voor die van onze medewerkers. Maakt u alstublieft uit voorzorg de omgeving zorgvuldig schoon (deurklinken, lichtknoppen, toilet).
  • Heeft u of uw huisgenoot klachten, zoals hoesten en/of koorts? Vraag dan iemand anders namens u aanwezig te zijn tijdens ons bezoek. Is dit niet mogelijk? Neem dan s.v.p. meteen contact met ons op. Zo kunnen we samen tot een passende oplossing komen.
  • Wilt u de afspraak liever verplaatsen? Uiteraard hebben wij hier begrip voor. In overleg met u zullen wij kijken naar een passende oplossing.

Heeft u vragen?

Neem dan telefonisch of via e-mail contact op met uw Grando-adviseur.