Hoe gaan wij bij Grando om met het Coronavirus?

20-05-2020

We volgen de adviezen vanuit het RIVM en de overheid op de voet. Op deze pagina vindt u informatie over hoe we bij Grando Keukens & Bad omgaan met de ontwikkelingen rond het coronavirus (COVID-19) en welke maatregelen wij daarvoor treffen.

Bezoek aan één van onze showrooms

We stellen de gezondheid  van onze klanten en onze medewerkers voorop. U bent en blijft van harte welkom in onze showrooms. Wel hebben we extra voorzorgsmaatregelen genomen.

Wanneer u een afspraak wilt inplannen bij één van onze vestigingen, dan kan dit uiteraard ook. Wij houden rekening met uw wensen en plannen graag een afspraak op een tijdstip dat het u uitkomt. Eventueel in overleg ook buiten reguliere openingstijden.

Daarnaast bieden we de mogelijkheid om vanuit huis een online of telefonisch advies aan te vragen!

Welke extra voorzorgsmaatregelen nemen wij?

  • We monitoren de gezondheid van al onze medewerkers. Iedereen met lichte klachten blijft zoals voorgeschreven door het RIVM thuis.
  • In al onze vestigingen staat desinfecterende handgel.
  • We wassen onze handen met grote regelmaat.
  • Wij begroeten u graag met een glimlach en geven dus geen hand.
  • Wij hanteren de geadviseerde afstand van 1,5 meter.
  • Wij zorgen dat het aantal mensen in de showroom beperkt blijft.

Wat vragen we van u?

  • Bij verkoudheidsklachten zoals hoesten en koorts om het bezoek aan onze winkel uit te stellen tot het moment dat de klachten zijn verdwenen. 
  • Heeft u een afspraak staan, verzet deze dan indien u klachten heeft.
  • Bij bezoek aan onze showroom vragen wij u om de voorschriften van het RIVM te hanteren en de aanwijzingen van onze medewerkers op te volgen.

Uw afspraak verplaatsen?

Heeft u een afspraak gemaakt in een van onze showrooms, maar komt u liever op een ander moment? Dat begrijpen we. U kunt uw afspraak eenvoudig wijzigen door te bellen met de betreffende vestiging. 

Vragen over de geplande levering of montage van uw keuken of badkamer?

Indien uw droomkeuken of –badkamer de komende weken geleverd of geplaatst gaat worden, dan heeft u hier waarschijnlijk ook vragen over. Deze vragen kunt u het beste stellen aan uw adviseur bij de Grando vestiging van uw aankoop.