Klantenservice

Hulp of advies nodig op het gebied van service of garantie? Of heeft u een vraag over onze producten? Aarzel dan niet en neem contact op met één van onze Grando-vestigingen. Wij helpen u graag verder!

 

hoe kunnen wij u helpen? 

Garantie

Grando Keukens & Bad is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen. U kunt er dan ook altijd op vertrouwen dat wij alle zaken goed en netjes oplossen.

CBW-erkend: vertrouwd kopen bij Grando Keukens & Bad


Alle Grando-winkels zijn CBW-erkend. Dit betekent dat zij algemene voorwaarden hanteren, die u als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor u van belang zijn, zoals afspraken over (aan)betaling, levertijd, bezorging, vervoer en garantie. Bekijk hier de algemene voorwaarden van CBW-erkende woonwinkels.

 

Garantie op apparatuur


De service en garantie van apparaten worden door de fabrikant verzorgd. U kunt rechtstreeks contact opnemen met het merk van het betreffende apparaat om een servicebezoek in te plannen. Hieronder treft u een overzicht aan van de verschillende fabrikanten.

Contact

Vragen over onze producten? Bel of mail een van de adviseurs in onze showrooms.
Persoonlijk advies? Plan een afspraak in een van onze showroom.

Service-aanvraag


Grando hoopt uiteraard dat u veel plezier beleeft aan uw nieuwe keuken en/of badkamer. Ondanks alle zorg en aandacht voor uw keuken en/of badkamer kan het voorkomen dat er toch iets niet in orde is. Dan is het prettig te weten dat wij ook ná de aankoop voor u klaar staan.

SERVICE-AANVRAAG

Voor een snelle opvolging van uw service-aanvraag adviseren wij u het formulier in te vullen en eventueel foto’s bij te voegen. De desbetreffende Grando-vestiging neemt uw vraag in behandeling en zal binnen drie werkdagen contact met u opnemen.

Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, pdf.