Reviews

Beoordelingen van echte klanten. Laat u inspireren door de verhalen over ons. 

bijzonder goede ervaring
Peter Tulleken
Beoordeling van Grando Zaandam
Bron: Feedback Company - 8 juli 2020
We zijn erg goed geholpen tijdens het hele proces van aankoop, ontwerp en aflevering van de badkamer. Er werd goed mee gedacht en onze wensen stonden centraal en daar is goed gehoor aan gegeven. Communicatie en levering was top en dat zorgden voor een strakke planning met de aannemer. We zijn erg blij!
Vincent van Gils
Beoordeling van Grando Utrecht
Bron: Qasa - 8 juli 2020
Wij hebben een mooie en praktische keuken gekocht bij Grando Emmen. Daarin zijn wij zeer deskundig bijgestaan!! De snelle levertijd, het meedenken in oplossingen, de kwaliteit en deskundigheid maakt dat wij Grando Emmen zeker aanbevelen.
P&K
Beoordeling van Grando Emmen
Bron: Qasa - 7 juli 2020
Toevallig kwamen we bij onze zoektocht naar een nieuwe badkamer bij Grando Amersfoort terecht. We werden prettig te woord gestaan en de medewerkers dachten goed mee met onze wensen en met het zoeken naar de beste oplossingen. De badkamer is netjes geïnstalleerd.
J. van Basten Batenburg
Beoordeling van Grando Amersfoort
Bron: Qasa - 6 juli 2020
Wij hebben onze badkamer geheel vernieuwd en voor advies zijn wij naar Grando Bergambacht gegaan. Zeer goed geholpen door eigenaar Fred Kreukniet die alle tijd voor ons nam en onze wensen vertaalde naar de badkamer zoals die nu geworden is. Hij bracht ons in contact met het bedrijf Netto Montage die de gehele renovatie tot volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Bijzonder voor ons was de betrokkenheid van de heer Kreukniet bij de renovatie, hij komt tijdens de werkzaamheden langs om te kijken en te vragen of alles naar wens verloopt. Wij zijn vol lof over zowel Grando Keukens en Badkamers Bergambacht alsmede het team van Netto Montage. Kortom , wat ons betreft een succes en een echte aanrader om met beide partijen zaken te doen.
Fam. Verwaal - Lekkerkerk
Beoordeling van Grando Bergambacht
Bron: Qasa - 6 juli 2020
In december 19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari 20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen niet verzonken was Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen top Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.
Omar Kelly
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 5 juli 2020
Wij hebben een complete keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. Wij zijn onze marktverkenning begonnen bij Grando Naaldwijk en direct blijven hangen . Wij zijn super geholpen door Johan Hofman en zijn team. Iedereen nam ruim de tijd en adviseerde erg goed. Inmiddels is de keuken geplaatst en de aftersale is ook super. Als wij weer een nieuwe keuken gaan aanschaffen dan gaan wij weer naar Grando Naaldwijk.
JW en Mary
Beoordeling van Grando Naaldwijk
Bron: Feedback Company - 2 juli 2020
We hebben de oude keuken met nieuwe frontjes/blad laten renoveren. Veel keuzemogelijkheden en goede uitleg in de showroom. Afspraken levering zijn goed nagekomen en de renovatie/ montage door Wim is heel netjes uitgevoerd.
Fam. Verbeij
Beoordeling van Grando Hazerswoude - Dorp
Bron: Qasa - 1 juli 2020
Na een prachtig design ook nog een heerlijk verse gebakken bami gekregen , de keuken en badkamer met een mooie afronding gekocht. Nu 12 weken later het in het echt te zien is het een plaatje geworden, de eigenaar had gelijk mooi en praktisch kan wel samen gaan. Dinesh bedankt
R.L.A Stellingwerf
Beoordeling van Grando Amersfoort
Bron: Qasa - 30 juni 2020
Ik had een nieuwe douche nodig, ik ben perfect geholpen door de verkoper met goede ideeen en de artikelen werden conform afspraak keurig op tijd geleverd. De monteur was helemaal briljant en de andere vaklui voor het tegelzetten en freezen ook geweldig. Ik ben zo blij met mijn badkamer, echt super!
Monique van der Wielen
Beoordeling van Grando Rotterdam
Bron: Qasa - 29 juni 2020
Perfect geholpen. Rutger snapt wat je wil en komt met de goede oplossingen. Ook flexibel als je achteraf toch van gedachten verandert. Zelfs weken na de order nog van kraan gewisseld.
Wim
Beoordeling van Grando Hazerswoude - Dorp
Bron: Qasa - 29 juni 2020
Ik werd vriendelijk geholpen door Kevin, die meteen de tijd nam om naar mijn wensen en ideeën te luisteren. De keuken was na de tweede afspraak getekend en besteld. Informatie over mogelijkheden qua apparatuur was goed. Na de order snelle en heldere mailwisseling over een paar kleine dingetjes. De keuken is vervolgens op de vooraf afgesproken datum geplaatst door Dennie, die echt vakwerk heeft afgeleverd. Hij dacht ook mee in oplossingen voor een niet goed passend werkblad. Ik ben er echt heel blij mee!
Eveline
Beoordeling van Grando Utrecht
Bron: Qasa - 29 juni 2020
Een gedateerde badkamer is een prachtige heldere badkamer geworden met een mooie inloopdouche, en vloerverwarming. Mijn oude douche was lek.en had geen aansluiting op het riool. Nu is alles goed geregeld en 80 plus verzorgd
M.j.j. Vrisou van Eck
Beoordeling van Grando Emmen
Bron: Qasa - 29 juni 2020
Wij zijn op de eerste dag goed te woord gestaan,door Umit Isik. Hij nam de tijd. Er werd een goed plan bedacht, waarin al onze wensen werden gebruikt. Als iets niet kon, of erg duur uitviel was hij daar duidelijk over. We kregen de tijd om na te denken. Uiteindelijk nog een paar veranderingen gemaakt. De onderaannnemer heeft met zijn team heel goed werk afgeleverd. Zij waren vriendelijk en professioneel. Alle afspraken werden nagekomen. Wij zijn nooit voor verrassingen komen te staan. Zo hebben wij nu een badkamer helemaal naar de laatste mode en enorm naar onze zin.
Carolien slob-van der Sanden
Beoordeling van Grando Amersfoort
Bron: Qasa - 29 juni 2020
Badkamer: met Anja betrokken bij het ontwerp, Jeff als soepele onderhandelaar bij de financiën en mijn vrouw Agnes als het Brein, bleek al snel dat dit geen standaard badkamer ging worden.Grijze Italiaanse vloertegels, ook aan de wanden, houtelementen aan de muur en bij de door Patrick, een van de installateurs, ontworpen kantelkastjes voor wasgoed en voor handdoeken. Zwart design voor douchekop, toilet plus toebehoren waardoor stijl en functie heel mooi samenvallen. Maar, bij zo'n ontwerp hangt veel af van de installateurs die de uitvoering moeten doen. Leroy en Patrick ontpopten zich als deskundige, heel prettig meedenkende installateurs. Goed omgaand met improvisatiemomenten. En wat een zuivere planning (Leroy).Niet: "om vier uur naar huis" maar :" als het werk voor de dag " rond" is zijn we klaar". En in de pauzes gingen de koffiegesprekjes ook nog wel eens over meer dan " wanneer is het klaar" en " schiet het al op". We hadden die jongens ruim drie weken over de vloer dus dan is dat ook wel prettig. Anja en Jeff ( van Grando) zijn toen het helemaal af was, even komen kijken hoe het is geworden.
René Camp
Beoordeling van Grando Heerhugowaard
Bron: Qasa - 27 juni 2020
bij grando badkamer gekocht, er werd de tijd genomen om een badkamer uit te zoeken en thuis werd de badkamer ingemeten. Door het creatieve idee van grando zijn we heel blij met de nieuwe indeling. Afwerking niet helemaal optimaal maar super hard werkende en aardige mensen die de badkamer hebben gemaakt. is goed verholpen, kwamen snel langs.
Es
Beoordeling van Grando Rotterdam
Bron: Qasa - 26 juni 2020
Wij zijn zeer tevreden over Grando keukens de ontspannen sfeer en deskundigheid van Dhr Richard Robben zijn zeker aan te raden . Doordat wij in grote lijnen al wisten hoe wij onze keuken ingedeeld zagen, adviseerde Dhr Richard Robben ons op professionele wijze en dacht goed mee in de specifieke details. Eindelijk naar jaren een keuken naar geheel naar onze eigen smaak.
Familie de Groot
Beoordeling van Grando Emmen
Bron: Qasa - 26 juni 2020
Grando purmerend Jeremy Chéron en zijn team heeft voor ons een dienstverlening die valt in de categorie 2.0 Naast het plezierige persoonlijke contact de prachtige tekening die gemaakt is de inhoudelijke begeleiding en de verzorging van het gehele proces van het begin in de showroom tot aflevering hadden wij bij Jeremy ook echt het gevoel dat hij met ons mee dacht Door Jeremy zijn tips en advies hebben wij nu onze droomkeuken en zelfs in deze lastige Corona tijd waardoor er veel vertraging oploopt bij bedrijven wist Jeremy ons te verzekeren van de afgesproken levering. Wij zijn super tevreden en zullen ook iedereen aanraden een keuken te kopen bij Grando Purmerend. En niet onbelangrijk ook na levering staat hij voor je klaar. Wij kunnen niet anders zeggen dat het allemaal van een leien dakje is gelopen en wij zeer tevreden klanten zijn
Anouk Wenning
Beoordeling van Grando Purmerend
Bron: Feedback Company - 24 juni 2020