In juni 2021 zijn wij op aanraden van een kennis terecht gekomen bij Grando K&B te Barendrecht. We hadden een afspraak voor nieuwe badkamer bij Michelle. We hadden direct een leuke “klik” en zijn, in de in totaal 3 gesprekken, zeer fijn geadviseerd, waarbij niets teveel was.De klant staat hier zeker op de eerste plaats! Michelle dacht goed met ons mee en gaf waar nodig haar visie, wat wij ook heel fijn vonden. Ook in het leverings- en opvolgings traject werden we vervolgens goed geïnformeerd. Uiteindelijk werden de spullen geleverd ( compleet 👍) en hadden we, met de ons toegewezen monteur Matthijs, een topper in huis. Wat een vakman! Voor alles had hij een oplossing en hij werkte ook nog eens netjes en had oog voor kleine zaken en betrok ons ook hierbij. Kortom; hier moet je zijn voor je nieuwe badkamer🛁🚿
Bron: Google - 08 november 2021