Ga je op zoek naar een nieuwe keuken dan stap je een paar keukenshowrooms binnen. Ze zien er allemaal mooi uit. Bij de een wordt je aan gesproken en bij een ander niet. Bij Grando werden we aangesproken door Iris. Ze vroeg waar we naar op zoek waren en wat we mooi vonden. Ze luisterde goed en gaf een paar tips waar we op moesten letten als we een keuken gaan kopen en gaf ons een brochure van Grando mee. We hadden bij een andere keukenleverancier al een keuken doorgenomen en een offerte gekregen maar waren niet helemaal te spreken over de inbreng van de verkoper.
Nog maar eens terug naar Grando. Naar die mevrouw die gewoon wat zinnige tips gaf zonder opdringerig te zijn. We zijn met Iris gaan zitten en hebben met haar een mooie keuken ontworpen. Tijdens het gesprek kwam ze met ideeën en raadde zelfs dingen af omdat die niet echt nuttig of beter zouden zijn. Na de offerte nogmaals een gesprek gehad om nog wat details aan te passen en de definitieve offerte te tekenen.
Voor het plaatsen van de keuken moesten nog een paar leidingen worden verlegd. Ondanks een overvolle agenda bij Grando is hier toch voor gezorgd. De keuken is geheel volgens afspraak keurig geplaatst. Alle verpakkingsmaterialen zijn netjes afgevoerd. Zelfs nog wat uitleg over enkele apparaten gekregen van de monteur.
Een paar kleine dingen waren niet in orde (iets met de plinten en een lamp) maar dit is keurig en snel hersteld. Later bleek een rail van een lade een aanloopgeluid te gaan maken. Ook dit is na melding rap en onder garantie vervangen.
Tijdens het hele proces is er met de mensen van Grando steeds prima overleg geweest en alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en ook dat we hem bij Iris van Grando Keukens hebben gekocht.
Bron: Qasa - 26 oktober 2021
Marijke en Martin
Grando Utrecht 26 oktober 2021