Ik heb 16 jaar geleden mijn keuken aangeschaft bij Grando Zaandam. Afgelopen jaar heb ik schade opgelopen door water. En aangezien mijn keuken nog in prima staat verkeerde konden alle fronten vervangen worden. Dit heb ik wederom door Grando laten doen, dit keer in een andere kleur. Ik heb nu een prachtige "nieuwe" keuken. De communicatie verliep prettig. De afwerking is perfect. Ik ben blij!
Bron: Qasa - 09 oktober 2021
Jacqueline Oelbers
Grando Zaandam 09 oktober 2021