Grando : Top zaak !!
Ik ben bij Brugman keukens geweest om een keuken uit te zoeken. Het personeel is heel opdringerig. De aanbieding is niet meer geldig als je niet per direct beslist en tekend. Met een naar gevoel naar huis gegaan. Uiteraard niet getekend. Het werd letterlijk onder onze neus geschoven met een pen er naast.
Van velen buren gehoord dat de ze een keuken en badkamer hebben gekocht bij Grando. Ik daar is moest gaan kijken.
Wij zijn super goed geholpen. Vakkundig personeel. Mooie tekeningen ontworpen en uitgewerkt. Wij hoefde niet gelijk te tekenen. Netjes bedenk tijd gehad. Zonder tekenen naar huis gegaan.
Meerdere malen terug gegaan, omdat ik bepaalde dingen wilde veranderen na tekenen. Als nog blijf het personeel vriendelijk en nemen ze de tijd.
Super mooie keuken -badkamer-toilet gekozen voor een mooie prijs. Wij hebben een goede deal gesloten.
Ik raad iedereen aan om te gaan praten. Er loop ook personeel rond die gespecialiseerd is in de inrichting van u huis. Ook die geven tips hoe je de kleur vloer-keuken-aanbouw het beste kan combineren.
Bron: Google - 12 juli 2021