Ik heb een keuken gekocht die enig maatwerk ter plekke nodig had. Het is in 1x allemaal geleverd en 100 % goed gegaan. De monteur die mijn keuken kwam installeren is een echte vakman en dacht goed mee. Ik ben zeer tevreden over het hele proces : Van verkoop tot installatie. Zonder vertragingen .. alles liep op rolletjes! Volgende keuken koop ik zeker weer bij Grando :)
Bron: Qasa - 30 juni 2021
Greetje Veenstra
Grando Hoofddorp 30 juni 2021