We zijn in een lastige tijd op een super goede manier geholpen. De eerste afspraken waren telefonisch, wat uiteindelijk geen probleem was. Erwin wist goed onze wensen om te zetten in een mooie keuken. Er was veel oog voor ons budget en onze wensen, er is op een duidelijke manier met ons meegedacht om zoveel mogelijk van onze wensen op te nemen in de nieuwe keuken zonder over het budget te gaan.
Kleine tegenvallers bij de voorbereiding levering zijn ook super goed opgepakt, duidelijke communicatie, goede service. Wij zijn super tevreden met het voortraject en niet onbelangrijk, het eindresultaat.
Bron: Qasa - 21 juni 2021
Leonie Pietersen
Grando Zwolle 21 juni 2021