Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Keurig ingemeten aan huis, waarbij zeer goed meegedacht werd met onze wens om een optimale opbergruimte te creëren. Daarna goed op de hoogte gehouden over enkele details, die nog moesten worden uitgezocht. Alles helder in 3D aangeleverd als voorbeeld. Waarna de plaatsing geheel volgens afspraak verliep. Zeer tevreden.
Bron: Qasa - 10 mei 2021
Rob Trousselot
Grando Zaandam 10 mei 2021
Wij hebben onze nieuwe badkamer bij Grando Barendrecht uitgezocht. We werden heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden rekening houdend met onze wensen. Een mooie badkamer uitzoeken is niet zo moeilijk met goed advies, maar hoe gaat de verbouwing? Daar zagen we best tegen op. Dit is helemaal prima verlopen binnen de geplande tijd. Een prima aannemer! Alles ging op rolletjes met deskundige vakmensen, die wisten waar ze mee bezig waren. Kortom, dit heeft een prachtig resultaat opgeleverd waar we heel blij mee zijn. Zo kan een verbouwing ook een feestje zijn!
Bron: Qasa - 10 mei 2021
L.van der Kraan
Grando Barendrecht 10 mei 2021
Wij zijn super goed geadviseerd, en hebben nu een prachtige keuken. Over alles is mee en nagedacht. Ook zijn wij super tevreden over de monteur van de keuken. Onze keuken is echt een eye-cather.
Bron: Qasa - 09 mei 2021
Mariska Heijmen
Grando Barendrecht 09 mei 2021
Wij zijn voor onze 2de keuken gegaan bij Evert Rob. Wij moesten hem zoeken omdat hij was overgestapt van ASWA naar GRANDO. We hebben hem gevonden tot ons geluk. Waarom: vertrouwen, betrokkenheid, inzicht, en advies. Wat zijn we blij met onze zwarte keuken.
Bron: Qasa - 09 mei 2021
Marcelle De Koninck
Grando Barendrecht 09 mei 2021
Ik heb een keuken en badkamer gekocht. Er werd goed mee gedacht en ik ben zeer tevreden over de service, tijd en aandacht die ze er in staken. Iedereen in het proces (van verkoop tot montage) was even vriendelijk. Toen er bij het plaatsen van de keuken een beschadiging bleek te zijn werd er meteen een nieuwe kast besteld.
Bron: Qasa - 09 mei 2021
Nicole
Grando Tilburg 09 mei 2021
Heel fijn geholpen door Sebastiaan bij de keuzes rondom onze nieuwe keuken en dit heeft goed uitgepakt, staat erg mooi in onze nieuwe woning
Bron: Google - 08 mei 2021
Vincent van den Berg
Grando Rotterdam 08 mei 2021
Great service. Everything went fine without problems. Aanvulling ontvangen 12 mei 2021: Complete keuken gekocht. Aankoop al geleverd en gemonteerd.
Bron: Qasa - 06 mei 2021
Vipin
Grando Tilburg 06 mei 2021
We zijn heel blij met de nieuwe keuken. Er is meegedacht bij de aankoop en prima vaklui hebben ons geheel ontzorgd tijdens het verwijderen van de oude keuken en het installeren van de nieuwe keuken. Chapeau!
Bron: Qasa - 06 mei 2021
Ineke
Grando Naaldwijk 06 mei 2021
Mooie zaak behulpzaam personeel
Bron: Google - 04 mei 2021
Johnny Van meurs
Grando Hazerswoude - Dorp 04 mei 2021
Wij zijn zeer tevreden over hoe de aanschaf van onze nieuwe keuken bij Grando Hoogvliet verlopen is. In het v rtraject werden we vriendelijk geduldig en vooral vakkundig geadviseerd. De levering werd stipt compleet en vooral onbeschadigd uitgevoerd. In aansluiting daaraan werd de keuken op de afgesproken dagen door een kundige vriendelijke en accurate monteur geplaatst. Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe keuken en raden Grando zeker aan Dankjewel aan allen die bij de aanschaf opbouw van onze keuken bijgedragen hebben Top
Bron: Feedback Company - 04 mei 2021
Marion Lengkeek
Grando Hoogvliet 04 mei 2021
wij hebben fantastische ervaring met Grando Tilburg.
Niet alleen met de keukenadviseur {Dave)ook met het plaatsen van de keuken (John)
Wij werden in Tilburg zeer goed geadviseerd en zijn zeer blij met onze mooie keuken
Bron: Google - 03 mei 2021
Rinus Biesot
Grando Tilburg 03 mei 2021
Erg positieve ervaring bij het kopen van onze keuken bij Grando Zwolle. Erwin werkt met veel enthousiasme en denkt goed mee bij het ontwerp van de keuken. Bovendien is alles exact geleverd zoals besteld, en ook precies op maat, waardoor de installateurs slechts een halve dag nodig hadden om een toch vrij ruime keuken te plaatsen.
Bron: Qasa - 03 mei 2021
Jesper Lansink Rotgerink
Grando Zwolle 03 mei 2021
Ik heb een keuken gekocht. Ik ben zeer goed geïnformeerd door Dick Lub. Veel geduld en altijd weer antwoord op mijn vele vragen en evt aanpassingen. Heel blij met mijn prachtige nieuwe keuken.
Bron: Qasa - 03 mei 2021
Jolanda Woestenburg
Grando Hoorn 03 mei 2021
Super leuke originele ideeën. Nieuwe stalen aangeprezen en die was top. Heeft alle tijd voor de klanten!
Bron: Qasa - 03 mei 2021
Annet
Grando Naaldwijk 03 mei 2021
Helaas geen goede ervaring met Grando Doetinchem!!
- Je moet overal zelf achteraan.
- Informatieverstrekking over apparatuur is beperkt en meest essentiele wordt achterwege gelaten: dat je voor een BORA kookplaat geheel nieuwe set pannen moet aanschaffen daar de meeste pannen niet compatibel zijn (ook al zijn ze geschikt voor inductie)
- Ondanks meerdere malen alles nalopen worden meerdere zaken verkeerd besteld of gemaakt en duren dan maanden nageleverd te worden
- Er wordt niet gecommuniceerd hoe lang je moet wachten of wat de verwachting gaat zijn.
- En als de spullen dan binnen zijn en er kan een afspraak ingepland worden, komen ze er na 3 wkn achter dat wederom iets verkeerd besteld is.

4 maanden na plaatsing nog geen volledige keuken zoals besteld en besproken. Compensatie danwel welgemeende excuses ho maar!!
Bron: Google - 01 mei 2021
Danielle Emmerink Beljaars
Grando Doetinchem 01 mei 2021
Een Dikke vette 5 sterren ( het liefst een dikke 10 sterren).
Ons eerste kennismaking was met Nick. Binnen een aantal uur hadden we niet alleen een compleet nieuwe keuken ontworpen, maar ook onze badkamer, complete muren die verwijdert moeten worden... en ook onze vloerverwarming was niet te gek voor ze. In feite zou je kunnen zeggen dat ze onze gehele wensenlijst qua verbouwing hebben verzorgt. Het gehele traject heeft ongeveer 4 maanden geduurd en geen moment hebben ik spijt gehad om Grando in te schakelen. Het contact verliep super. Hield ons goed op de hoogte met eventuele veranderingen en dacht altijd goed mee. Uiteraard ook dikke lof voor de heren die bij ons hebben gesloopt, verbouwd en opgebouwd. Vriendelijk, professioneel en schoon achtergelaten. Ik weet helaas niet alle namen meer.. maar heren, Bedankt. We genieten er echt elke dag van. Mochten wij in de toekomst ooit verhuizen, komen wij zeker bij jullie terug voor onze nieuwe woning. Groet Jos en Lora uit Woerden.
Bron: Google - 30 april 2021
Jos de boer
Grando Utrecht 30 april 2021
Onze oude keuken was echt aan vervanging toe. Op internet hadden wij al gekeken naar een keukenzaak met goede reviews, zo kwamen wij uit bij Grando Wormerveer. Vanwege de corona maatregelen moesten wij eerst een afspraak maken voordat wij langs konden komen, die afspraak was snel gemaakt. In de winkel werden wij hartelijk ontvangen door Ruud Hoek. Na onze ronde door de showroom konden wij tijdens een heerlijke kop koffie onze wensen op tafel gooien. Direct kregen wij al leuke en nuttige feedback over hoe wij het beter konden aanpakken/indelen. De keuken van onze dromen kwam langzaam maar zeker tot stand, Ruud nam echt de tijd voor ons. Nadat onze wensen op papier stonden werd er een 3D tekening gemaakt, zo werd alles ook echt zichtbaar. Wij kregen op dat moment echt het gevoel dat onze droomkeuken werkelijkheid werd. Hier en daar werd nog wat 'digitaal' geschoven. Door de beperkte ruimte zouden in eerste instantie de wasmachine en de droger in de keuken komen te staan, dit was ook zo in onze oude keuken. Ruud had meteen zijn twijfels, maarja klant is koning, ik hoor het hem nog zeggen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met het budget. Ruud gaf direct aan wat wel en niet kon, dat vonden wij zeer prettig. Er werd ons niks 'aangesmeerd' om op een hoger bedrag uit te komen. Nadat de keuken helemaal was samengesteld kwam er een totaalbedrag uit rollen. Na wat onderhandelingen kwamen wij op een mooi bedrag uit, en mede door ons goede gevoel kon de koop onder voorbehoud worden gesloten. Na een tijdje bleef de opmerking over de wasmachine en de droger toch aan mij knagen, ik ging op zoek naar andere mogelijkheden om de wasmachine en de droger ergens anders te plaatsen. Uiteindelijk bleek dit toch mogelijk te zijn, maar in ons keukenontwerp was een relatief eenvoudig keukenblok bedacht voor de wasmachine en droger. Ik nam contact op met Grando Wormerveer om onze wensen aan te passen. Geen probleem zei Ruud, geef even de maten door en ik stuur je een aangepaste tekening. Een ontwerp met een volwaardig keukenblok en werkblad ontving ik in no-time in de mail. Ook werd ik meteen door Ruud gebeld om de prijs door te geven, deze viel ons 100% mee en alles nog binnen het budget. Na de inmeetafspraak had ik toch nog een paar kleine dingen die ik wilde aanpassen, ook dit was geen enkel probleem. Nu alles echt helemaal rond was kon het 'wachten' beginnen. De keuken werd keurig en geheel volgens planning geleverd. De chauffeur en zijn collega zette alles met de grootste zorg in de garage, ik ging immers de keuken zelf plaatsen. Aan de hand van de pakbon werd alles nog eens goed nagekeken. Tijdens het plaatsen kon ik pas echt kijken of alles er was, maar alles was tot aan het laatste schroefje helemaal geleverd. Iets wat je tijdens een gesprek op een verjaardag wel eens anders hoort gaan. De keuken stond daarna snel op zijn plek, het is echt een plaatje geworden! Kortom, als je goede service en vakmanschap wilt krijgen moet je bij Grando Wormerveer zijn. P.S. op de foto is de keuken nog niet helemaal afgewerkt omdat wij nog even moeten wachten op de nieuwe vloer.
Bron: Qasa - 29 april 2021
P. Smit
Grando Wormerveer 29 april 2021
Al enkele jaren waren wij voornemens om ons huis ingrijpend te verbouwen. Tijdens deze verbouwing zouden wij de keuken verplaatsen naar een reeds bestaande uitbouw. Bij Grando keukens spraken wij met Dave waarmee wij samen gekomen zijn tot het ontwerp van de onze droomkeuken. Tijdens de gesprekken zijn de verschilende opties tot in detail doorgenomen en werden onze wensen visueel weergegeven in een 3D tekening. Uiteindelijk hebben we de keuken dan ook bij Dave besteld en kon deze exact volgens onze planning worden geplaatst. Omdat wij niet 100% zeker waren van de kleur van het blad kregen wij de mogelijkheid om bij de leverancier nogmaals de stalen te bekijken. Hier kozen wij voor net een ander blad en deze aanpassing is zonder problemen doorgevoerd. De bestelde keuken is door Bart & Tom vakkundig geplaatst waarbij vanaf het begin duidelijk was dat net dat beetje extra service gewoon standaard was. Zonder het te hoeven vragen boden ze zelf aan een aantal dagen later terug te komen om de bovenkastjes netjes te hangen zodat we de tijd hadden om de wandafwerking te realiseren. Dus kort samengevat een heel positieve ervaring, wij gaan met veel plezier gebruik maken van onze nieuwe keuken.
Bron: Qasa - 29 april 2021
Pepijn Goossens
Grando Tilburg 29 april 2021