Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Ben erg prettig geholpen door Irene en Paul met luisterend oor en advies zodat ik de voor mij perfecte keuken heb kunnen creëren. Aanvulling ontvangen 6 mei 2021: Keuken is al geplaatst en 13 mei wordt het afgemaakt en wat verholpen moest worden wordt dan ook gedaan.
Bron: Qasa - 25 april 2021
M. Konings
Grando Lelystad 25 april 2021
20 iaar terug grando keuken gekocht bij grando zaandam bij ruud. Zeer tevreden geweest nu weer keuken van grando wormerveer waar ruud nu werkt helemaal fantastisch. Keuken van 9 meter mood bord gemaild wat wensen waren kreeg meteen prachtige tekening precies wat ik voor ogen had hier en daar wat aanpassingen en dat eigenlijk alleen online want zaak was dicht. Alleen geweest om op afspraak even kleur van aanrechtblad keuken kastjes greepjes en vloer te zien in keer keer alles perfect gematched door Ruud. Binnen afgesproken tijd geleverd en gemonteerd door 2 fantastische mannen. Die alles eerst nog nakeken voor plaatsen. Er was een klein dingetje wat niet klopte waar niemand iets aan kon doen. Ruud sprong meteen in zijn auto om het bij ons thuis op te lossen dat is pas service en hart voor de klanten. Dus heel blij en uiterst tevreden met onze prachtige droomkeuken en vloer. Petje af voor Grando keukens Wormerveer!
Bron: Qasa - 24 april 2021
H. Kortbeek
Grando Wormerveer 24 april 2021
Dit is onze 2de keuken die gekocht is bij Grando keukens. De service is heel goed. Het is jammer dat nu vanwege de drukte bij de leveranciers, we nogal lang moeten wachten op de achterwand en verkeerd bestelde onderdelen. Maar we vertrouwen erop dat dit eind mei goed gaat komen. Aanvulling ontvangen 4 mei 2021: De keuken is 24 maart gemonteerd. Maar wij wachten nog op de achterwand en verkeerd bestelde onderdelen. We kunnen wel alles gebruiken. De monteurs hebben heel netjes gewerkt.
Bron: Qasa - 23 april 2021
J. van der wijst
Grando Uden 23 april 2021
Op een mooie dag zijn we de winkel binnengelopen om te oriënteren naar een nieuwe badkamer. We kwamen in gesprek met Erwin en voor we het wisten lag het ontwerp klaar voor een prachtige badkamer, geheel naar onze wensen. Er werd heel prettig met ons meegedacht en niets was teveel. We hebben gekozen om te ontzorgen: alles rondom de verbouwing werd door Grando zelf geregeld. Het enige wat we hoefde te doen was koffie zetten voor de installateurs. Afspraken werden perfect nagekomen, tijdens de verbouwing was een kleine verwarring ontstaan die op de vrijdagmiddag/zaterdagochtend nog door Grando werd opgepakt en door de korte lijnen met de installateur gelijk goed werd aangepakt. De communicatie is duidelijk en verloopt soepel. Ook na het plaatsen kwam Bas nog langs voor een eindcontrole. Ontzorgen was de afspraak, en dat is ook meer dan gelukt! Ontzettend bedankt!
Bron: Qasa - 22 april 2021
Annalinde en Roy
Grando Zwolle 22 april 2021
Op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer en toilet kwamen we bij Grando Uden terecht. Geen spijt van, gewoon een prettig bedrijf om op een ongedwongen wijze en daar waar gewenst rustig rond te kijken en te oriënteren. Met onze hulpvraag werd rustig omgegaan, we zijn op een plezierige en vertrouwende wijze door het proces van aankoop begeleidt. Met als resultaat een geweldige keuken en dito badkamer en toilet. Teun heeft ons enorm goed geholpen, niets was te veel en in de Corona tijd heeft hij regelmatig een huis bezoek afgelegd om het proces van keuzes maken en om tekeningen te bespreken in beweging te houden. Kortom we zijn erg tevreden en hebben in het gehele aankoop en plaatsingsproces fijne contacten onderhouden. Grando Uden, loop er binnen, laat je informeren en ervaar het zelf.
Bron: Qasa - 21 april 2021
J.P. Spa
Grando Uden 21 april 2021
Heel goed geholpen door Ruud en zij team! Voor ons de allereerste keer dat wij een nieuwe keuken gingen kopen. Alles werd keurig uitgelegd en er heerste een gezellige en gemoedelijke sfeer. Alles op zn gemak en veel geduld. We hadden diverse vragen achteraf en ook daar werd geduldig op geantwoord. Ruud met zijn tover 3-d afbeeldingen waren geweldig. Kortom een topbedrijf met zeer kundige mensen! Nu wacht ik nog op de BBQ cq buitenkeuken :-) Aanvulling ontvangen 20 april 2021: Keuken is geleverd. Gedeeltelijk geplaatst aanstaande donderdag wordt hij opgeleverd. Tot nu toe prima gemonteerd
Bron: Qasa - 19 april 2021
Adrie Hageman
Grando Wormerveer 19 april 2021
Deskundige en zeer vriendelijke adviseur Rob heeft ons uitstekend geholpen. Goede ideeën, praktisch en oplossingsgericht. Installatiepartner KSN heeft alles netjes gemonteerd, een paar dingetjes worden opgelost bij de tweede oplevering. Monteurs ook allemaal prima gasten. Wij zijn heel blij met de nieuwe keuken, het ziet er allemaal super uit.
Bron: Qasa - 19 april 2021
Erik van Waveren
Grando Mijdrecht 19 april 2021
Vrijblijvend advies bleek op het einde van het gesprek toch niet zo te zijn.
Toen wij voorstelde om er nog even over na te denken liep Ivo zonder iets te zeggen weg om na 10 minuten terug te keren en ging hij met zijn telefoon aan de slag. Hoe respectloos en onfatsoenlijk is dat!
Mede hierdoor was voor ons de keuze snel gemaakt.
Jammer want de keuken was top
Bron: Google - 19 april 2021
Frank Tonnissen
Grando Uden 19 april 2021
We kwamen de winkel in met beide een ander idee wat betreft een nieuwe keuken. Een uitdaging voor Elise, maar door het prettige en goede advies zijn we tot een mooi resultaat gekomen. Ze heeft veel laten zien en ideeën voorgelegd, er werd goed mee gedacht. Een paar weken later hebben we weer contact met haar opgenomen, omdat we toch ook een nieuwe badkamer wilde en wij een heel prettig gevoel bij haar hadden. Ook nu waren wij weer zeer tevreden over het contact met haar. Tussen het bestellen en het leveren konden we gemakkelijk contact leggen als we vragen of wijzigingen hadden. We werden meestal direct verder geholpen door Elise of een collega en anders werd er snel op terug gekomen via de mail of telefonisch. De levering werd keurig gepland en alles verliep volgens afspraak. We hebben dezelfde dag nog even contact gehad, omdat we een vraag hadden over iets dat geleverd was en daar werd meteen op geschakeld en binnen een paar uur was voor ons alles weer duidelijk. Het monteren is ook heel netjes gedaan. We zouden zeker weer een nieuwe keuken en badkamer bestellen. De medewerkers zijn klantvriendelijk en communiceren keurig. Het was eigenlijk een uitje om naar de winkel te gaan en zeker in deze tijd met Covid-19.
Bron: Qasa - 19 april 2021
Eric & Judith
Grando Zwolle 19 april 2021
Dit is de 2e keer dat wij bij Grando Tilburg bestellen. Super service van Jan en Herman. Verstaan hun vak . Top monteur ! Eerdere ervaring van 14 april 2019: Eind oktober zijn wij naar Tilburg gereden vanuit Rotterdam. Dit omdat we goede ervaringen hoorde van mensen over Jan en Herman. Super geholpen vriendelijk geduld professioneel en alle tijd om een keuken samen te stellen voor ons. Wij waren er zo uit hier gingen we onze keuken bestellen! Afgesproken eind februari de keuken te plaatsten door echt een vakman die mee dacht onze complimenten ! Herman kwam nog kijken naar de keuken met een mooie bos bloemen. Super blij met de keuken binnenkort gaan we neuzen voor badkamer die we volgend jaar willen. De moeite om vanuit Rotterdam naar Tilburg te rijden super service Top team. Zeker een aanrader om de trip te maken !
Bron: Qasa - 19 april 2021
Angelina
Grando Tilburg 19 april 2021
Erg mooie keuken en heel vriendelijk geholpen. Aanvulling ontvangen 20 april 2021: De aankoop is al geleverd en gemonteerd. Dit is allemaal voorspoedig verlopen. Alleen de "plint" en achterwand moet nog geleverd en gemonteerd worden, maar deze word ook op maat gemaakt
Bron: Qasa - 19 april 2021
Peters
Grando Doetinchem 19 april 2021
Zeer tevreden en vakman die hem inbouwde en de keuken was perfect ingemeten.
Bron: Qasa - 19 april 2021
Westgeest
Grando Delft 19 april 2021
Keurig en helder advies
Bron: Google - 18 april 2021
Franklin Drenth
Grando Emmen 18 april 2021
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Tilburg. We hebben een adviesgesprek gehad met Herman en hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en daarnaast ook advies gegeven. D.m.v. de 3d tekening kregen we meteen een goed beeld van onze nieuwe badkamer. Bij vragen konden we meteen terecht bij Grando en de oplevering is ook goed gegaan. We hebben inmiddels een mooie nieuwe badkamer geplaatst staan en krijgen hier volop complimenten over. Wij raden Grando Tilburg zeer zeker aan!
Bron: Qasa - 18 april 2021
Esther de Beer
Grando Tilburg 18 april 2021
Wij hebben een keuken besteld bij Grando in Wormerveer. Ruud heeft ons erg goed geholpen en heeft ons aan de hand genomen bij alle keuzes. We zijn erg tevreden met het eindresultaat.
Bron: Google - 18 april 2021
Daniel Fontein
Grando Wormerveer 18 april 2021
Advisering door mevrouw Boering was prima. Zij is servicegericht en begrijpt wat er bij de klant speelt. De badkamer is mooi geworden en uiteindelijk op tijd voor onze verhuizing geleverd en gerealiseerd. Nadeel: Tijdens het bouwproces hebben we te weinig gemerkt van enige bemoeienis van Grando met de realisatie. Wij kregen soms het gevoel dat de aannemer er min of meer alleen voor stond. Er heeft ook geen eindcontrole plaatsgevonden door Grando. Dat was jammer.
Bron: Qasa - 17 april 2021
Loes Klok
Grando Utrecht 17 april 2021
Wij zijn in Tilburg bij grando keukens uitstekend geholpen door Dave. Afgelopen maandag keuken geplaatst door John ook goede ervaring. Wij zijn trots op onze hoogglans keuken. Goed meegedacht door Dave. Wij geven Grando keukens Tilburg een 10.
Bron: Qasa - 16 april 2021
Biesot
Grando Tilburg 16 april 2021
Wij hebben een keuken gekocht bij grando, we zijn er super blij mee. Mooi kwaliteit. Goede service ook. Ook als er wat mis is dan wordt het netjes opgelost. Dus super blij! Aanvulling ontvangen 20 april 2021: Onze keuken is al geleverd en gemonteerd. Hele lieve man die het monteerde. Enige wat dat ons niet was verteld dat de Siemens vaatwasser niet geleverd kon worden dat we een Bosch kregen. Maar dat is netjes opgelost door grando. (Nick van der Laan).
Bron: Qasa - 16 april 2021
Nikki van Berkel
Grando Utrecht 16 april 2021