Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

We zijn zeer professioneel en vriendelijk geholpen door de heer Rob Cohen. Hij denkt met je mee en neemt alle tijd voor je, zodat je met een keuken de deur uitgaat die helemaal naar het zin is. Aanvulling ontvangen 16 april 2021: De keuken is bijna helemaal geïnstalleerd en we zijn er super blij mee.
Bron: Qasa - 15 april 2021
Theo en Tieneke Egbers
Grando Mijdrecht 15 april 2021
Wij hebben in 2019 een keuken gekocht. Brahim heeft ons daarbij geholpen en geadviseerd. Wat hij heel goed deed was samen met ons kijken naar de wensen en het beschikbare budget. Door opties aan te bieden die onze wensen benaderden bleven we (net) binnen budget. Brahim is oprecht, geinteresseerd en weet een warme band met zijn klanten op te bouwen. Hij staat er voor zijn klanten en regelt wat er geregeld moet worden. Ook na het plaatsen vande keuken. Er waren nog een paar kleine dingetjes met de apparatuur en daar heeft hij ons ook goed mee geholpen.
Bron: Qasa - 14 april 2021
Nathalie Van Haperen
Grando Breda 14 april 2021
Keuken gekocht. Fijn verkoopgesprek waar wensen en ideeen goed zijn uitgewerkt Ook zeker toegevoegde waarde van de verkoper met advies en keuzes. Levering volgens afspraak met vakkundig montageteam. Conclusie: zeer tevreden met resultaat
Bron: Qasa - 13 april 2021
Hermans
Grando Tilburg 13 april 2021
Zeer positieve ervaring aankoop/levering keuken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer goed geholpen tijdens verkooptraject. Montage zeer professioneel. Slechts een paar restpunten. Restpunten zijn snel en adequaat afgehandeld.
Bron: Qasa - 13 april 2021
Sanders
Grando Emmen 13 april 2021
Onze oude keuken (ruim 15 jaar en destijds ook van Grando) was, hoewel nog steeds in goede staat, aan vervanging toe. Een mens wil wel eens wat anders:). 1,5 jaar geleden een nieuwe badkamer door Grando Hoorn laten installeren en daar waren we zeer tevreden over. Dus de keuze voor Grando Hoorn voor de nieuwe keuken was snel gemaakt. We zijn niet naar andere keukenzaken geweest. Vonden we niet nodig, want we hadden zeer goede ervaringen en ook zeer goede ervaringen met de adviseur (Corine Lub) en er is een ruime keuze van kwalitatieve producten. De voorbereidende gesprekken gingen in een ontspannen sfeer. Er wordt je niets opgedrongen en goede adviezen gegeven. Er wordt meegedacht over de indeling. We hebben de Lotus serie 4000 keuken uitgezocht met hoofdzakelijk Duitse apparatuur. Made in Germany belangrijk voor ons i.v.m. kwaliteit. Levering en plaatsing gingen snel (4 maanden). We hebben alles uitbesteed aan Grando Hoorn: behalve uiteraard de keuken, ook het leggen van de vloertegels, elektricien, schilder, stukadoor en loodgieter. Grando Hoorn heeft hier dus ook als een 'aannemer' gewerkt. Alles was tot in de puntjes georganiseerd. En alles en iedereen stipt op tijd. Grando Hoorn werkt als een geoliede organisatie. Grote complimenten aan de winkel, adviseur en collega's er omheen, aan de monteurs (en demonteurs:)), maar ook aan de 'toeleveranciers" (schilder stukadoor etc). Allemaal keurige nette mensen die prachtig en professioneel werk afleveren. Ik kan iedereen aanraden bij Grando Hoorn een nieuwe keuken of badkamer uit te zoeken.
Bron: Qasa - 13 april 2021
Harmen Haaima
Grando Hoorn 13 april 2021
Voor de tweede keer een keuken bij Johan (Grando naaldwijk) gekocht. service en begeleiding waren top. Fantastische monteur, weet waar die het over heeft en de keuken super opgeleverd! Eerdere ervaring van 19 december 2016: Goede, mooie keuken, alleen montage laat nog wat punten vallen. Keuze van monteur is van belang in deze. Het ontwerp, materiaal en apparaat keuze verliep goed, alleen de mogelijkheden bij afwijkingen van de maatvoeringen in de werkelijke situatie is (blijkt achteraf) toch onvoldoende besproken.
Bron: Qasa - 12 april 2021
Patrick Cancedda
Grando Naaldwijk 12 april 2021
Een prachtige badkamer via Grando laten plaatsen. Creatieve opstelling, uitstekend montage team en goede service. Meerdere keren langs geweest om kleine aanpassingen te doen en de puntjes op de i te zetten. Ook de communicatie en de snelheid van oplossingen en service verlenen was uitstekend. Aanvulling ontvangen 12 april 2021: Keuken. 2 verschillende ontwerpen laten maken en elke keer is er ruim de tijd voor ons genomen. Er zijn creatieve oplossingen bedacht om de ruimte zo goed mogelijk te benutten en ook aan al onze wensen te voldoen. Het was ook bespreekbaar om zelf bepaalde voorbereidende werkzaamheden uit te voeren om de kosten iets te beperken. Het montage team heeft uitstekend werk verricht en mee gedacht.
Bron: Qasa - 12 april 2021
Eva
Grando Hoofddorp 12 april 2021
Mijn keuken aangeschaft in het alexandrium Rotterdam. Super goed geholpen door Irena. * Mijn keuken is naar wens ontworpen. * Een duidelijke 3D ontwerp met een duidelijk resultaat. * Telefonisch en per mail altijd snel en goed bereikbaar. * Vriendelijk en denkt goed mee in oplossingen binnen het budget. Super bedankt Aanvulling ontvangen 12 april 2021: De montage op zich is volgens mijn aannemer goed en netjes gemonteerd en geplaatst.
Bron: Qasa - 12 april 2021
Priscilla M
Grando Rotterdam 12 april 2021
In de winkel vriendelijk te woord gestaan en door de sluiting vd winkel door de Corona maatregels vervolgens via mail en telefonisch kontakt gehouden met Grando. De heer J. Vega en zijn team hebben van mijn kleine badkamer een fijne douche ruimte gemaakt. Prima alles geregeld van sloop tot mooie afwerking!
Bron: Qasa - 11 april 2021
A Harren
Grando Zaandam 11 april 2021
Na bijna 18 jaar hebben wij een nieuwe keuken gekocht. Na enkele keukenzaken bezocht te hebben zijn we bij Grando Tilburg terecht gekomen. Het eerste gesprek was zeer prettig en niet opdringerig. Qua opstelling waren we er snel uit en na het derde gesprek hebben we de bestelling geplaatst. De verkoper was ging deskundig te werk en legde telkens alle mogelijke opties uit. Het meerwerk hebben we ook laten doen door de door Grando geadviseerde partij. Alles werd vakkundig uitgevoerd. De dag van plaatsing was best spannend is alles kompleet en onbeschadigd, je hoort de meest gekke verhalen. Gelukkig, alles was tot in de puntjes voorbereid en de keuken was kompleet en onbeschadigd. Wij waren tevreden. Enkele dagen na de plaatsing kwam de verkoper ook nog even langs om te kijken of alles naar wens was. Samengevat, wij zijn zeer tevreden
Bron: Qasa - 11 april 2021
Leon Grooten
Grando Tilburg 11 april 2021
Iris heeft ons heel hartelijk ontvangen en verschillende opties laten zien en heel goed met ons meegedacht. Dit heeft geresulteerd in de fantastische keuken die er nu staat. De levering verliep soepel en de keuken is snel en vakkundig geplaatst. Wij zijn in alle opzichten zeer tevreden.
Bron: Qasa - 10 april 2021
Sylvia Buisman
Grando Utrecht 10 april 2021
Twee badkamers en een nieuwe toilet. Beetje problemen in het opstarten van de planvorming, maar met de juiste persoon een goede afronding gerealiseerd. Installatie en montage loopt via hun, wordt uitgevoerd door een bedrijf en dat werkt super.
Bron: Qasa - 07 april 2021
mevrouw Kavelaars Claassen
Grando Zevenbergen 07 april 2021
Ik heb een keuken gekocht bij Liesje er werd goed geluisterd en het resultaat is precies geworden wat ik had gehoopt. Alleen jammer dat m.n combi oven er nog steeds niet is. Maar ook dat wordt zeker goed afgewerkt.
Bron: Qasa - 06 april 2021
Bressers
Grando Uden 06 april 2021
Goed geholpen komen de afspraken na. Eindresultaat is prachtig.
Bron: Feedback Company - 06 april 2021
Scholten
Grando Hoogvliet 06 april 2021
Hele fijne ervaring. Van dag tot afspraak tot montage! De keuken is echt zo geworden als op de tekening!
Bron: Qasa - 05 april 2021
De bruin
Grando Hoorn 05 april 2021
We werden goed en vriendelijk geholpen toen wij de eerste keer binnenliepen. Ook daarna werd er tijd voor ons gemaakt, tot alle wensen duidelijk waren. De keuken is perfect geplaatst voor de monteurs van Spijkers Montagebedrijf.
Bron: Qasa - 05 april 2021
Mieke Deliën
Grando Tilburg 05 april 2021
Badkamer en keuken en toilet zij werken netjes en aardige mensen. Aanvulling ontvangen 6 april 2021: Het is mij goed bevallen aardige werklui en zij werken netjes.
Bron: Qasa - 05 april 2021
Anneke Meijeren
Grando Doetinchem 05 april 2021
Wij hebben een keuken gekocht en hadden wel een idee wat wij wilden. Dit idee is perfect voor ons uitgewerkt. Er werd goed meegedacht. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Aanvulling ontvangen 7 april 2021: De keuken is geleverd en geplaatst. Er moet nog enig maatwerk worden uitgevoerd en een door ons extra besteld kastje moet nog worden bezorgd en geplaatst. 2 kastjes moeten nog nagesteld worden. Tot zover alles tot tevredenheid.
Bron: Qasa - 05 april 2021
Schennink
Grando Hoogvliet 05 april 2021