Voor de 2e maal een keuken gekocht, zoals altijd prima geholpen. Er wordt de tijd genomen en goed meegedacht. Installatie verliep vlotjes en volgens planning, professionele monteurs. Kleine probleempjes worden serieus en adequaat opgelost. Al met al voor mij hét adres voor een nieuwe keuken. De gekochte badkamer is een ander verhaal, maar voor keukens mijn adres.
Eerdere ervaring van 26 februari 2016: Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Bron: Qasa - 17 maart 2021
Erwin Beentjes
Grando Zaandam 17 maart 2021