We zijn erg tevreden over onze keuken, welke besteld en geplaatst is door Grando Zwolle.
Er zijn veel keuze mogelijkheden en tevens is er de mogelijkheid om lopende weg nog aanpassingen door te voeren. Voor ons erg prettig, omdat wij meerdere malen twijfelden aan ons keukenblad en zijn daarom meerdere malen in de showroom geweest.
Voorafgaand aan de daadwerkelijke montage is Grando langs geweest en heeft alles op de millimeter nauwkeurig ingemeten. Dit was tevens op de millimeter een vereiste, omdat wij twee gestucte muren hebben waar de hoge kasten ingeschoven moeten worden. Dit was spannend tijdens de montage, maar ook dit bleek goed te passen. De bovenste panelen van de hoge kast zijn speciaal custom made gemaakt, omdat wij graag de hoge kasten tot het plafond wilden laten doorlopen. Dit is niet standaard, maar dus wel mogelijk.
Voor wat betreft het apparatuur zijn we ook erg tevreden (Siemens Studioline, Miele vaatwasser, Bora X Pure, Quooker met Cube, etc. Het koffiezetapparaat van Siemens is nageleverd, echter heeft Grando ons hier tijdig over geïnformeerd. Om de leveringstijd te verkorten heeft Bas van Grando Zwolle het apparaat persoonlijk langsgebracht en tevens afgemonteerd.
Persoonlijk hechten wij veel waarde aan een keuken, omdat wij vonden dat het een parel in onze woonkamer moest zijn. Natuurlijk heel persoonlijk maar we zijn zeker van mening dat het gelukt is.
Ik zou Grando zeker aanbevelen!
Bron: Google - 18 februari 2021