Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

We hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium.
De keuken was netjes op tijd geleverd op een vrijdag en maandag zou de monteur komen.
Door een fout bij de planning was de monteur op een ander object ingepland.
Na bellen met Arjen Tromp hebben ze alles inwerking gezet om toch een monteur te sturen. De monteur was iets later dan gepland maar is ook langer door gegaan. Monteur was echt een vakman!
Arjen is daarna ook nog zelf even bij mij thuis langs gekomen om te kijken of alles naar wens was.
Bron: Google - 06 februari 2021
Patrick Biharie
Grando Rotterdam 06 februari 2021
super mooie badkamer gekocht,alles uit handen gegeven van slopen tot oplevering. deskundig en vriendelijk advies van de verkoper! monteurs zijn vaklui die weten hoe het hoort,alles superstrak afgeleverd!
Bron: Qasa - 03 februari 2021
robbert de graaf
Grando Middelburg 03 februari 2021
Ik was in de bloemen zaak heelvriendelijk geholpen mouwris bedankt.
Bron: Google - 03 februari 2021
Theo Elshof
Grando Doetinchem 03 februari 2021
Na 3 keukens te hebben aangeschaft was het nu de beurt aan de badkamer en toilet. Prima geholpen door Romy, denkt mee en begrijpt hoe wij het willen hebben. Na aanschaf van de badkamer en toilet volgt de montage. Altijd iets om naar uit te kijken of tegenop te zien, maar de monteurs hebben wel vaker hiermee te maken gehad. Zonder ontzettend veel rotzooi en stof is de oude badkamer vakkundig eruit gehaald (gecontroleerd gesloopt). Ook de montage ging voortvarend en doordacht. Zelfs de maat van de gekozen tegels wordt rekening gehouden met plaatsen van de muur in de badkamer. Kortom, vakmensen en zeer tevreden. Letop, zorg voor voldoende koffie in huis. De monteurs houden van goede koffie.
Bron: Qasa - 03 februari 2021
John en Karin
Grando Utrecht 03 februari 2021
De uitvoering was mooier dan ik in de showroom had gezien.
Bron: Qasa - 02 februari 2021
Hannie
Grando Rotterdam 02 februari 2021
Nadat we enkele jaren geleden al de badkamer en toilet door Grando Lelystad hebben laten doen, was nu de keuken aan de beurt. Wederom fijn geholpen, men denkt met je mee (zelfs nu nog na plaatsing), komt gemaakte afspraken na en houdt ook tijdens plaatsing contact om te kijken of alles naar wens verloopt. Eerdere ervaring van 16 juli 2018: Van het allereerste bezoek t/m de oplevering prettig te woord gestaan en gemaakte afspraken zijn uitstekend nagekomen. Communicatie was super. Correct, duidelijk en altijd vriendelijk. Zodra de keuken aan een opknapbeurt toe is, weten we Grando Lelystad te vinden.
Bron: Qasa - 02 februari 2021
Sandra Stoelhorst
Grando Lelystad 02 februari 2021
Onze ervaring met Grando Naaldwijk is prima. Van het eerste bezoek in de winkel tot aan de afronding en oplevering grote klasse. Vakkundigheid kwaliteit ontzorgen en meedenken zijn kernkwaliteiten van het team van Grando Naaldwijk. We zijn heel erg blij met de keuken. Blij dat we de keuken bij jullie hebben gekocht en door jullie hebben laten installeren. Bedankt Angie vooral voor het aanspreekpunt en het ontzorgen.
Bron: Feedback Company - 02 februari 2021
René Muilenburg
Grando Naaldwijk 02 februari 2021
ZEER GOED geholpen in het uitzoeken en bekijken van materiaal. Snel antwoord op vragen ,is zeer fijn. Klant is koning ,dat voel je! Aanvulling ontvangen 6 februari 2021: Betreft complete keuken. Al geïnstalleerd. Prima gegaan.
Bron: Qasa - 02 februari 2021
Inge Bos
Grando Hoorn 02 februari 2021
Vriendelijk personeel met kennis an zaken. Denken creatief mee. Afspraken worden nagekomen. Aanvulling ontvangen 4 februari 2021: Keuken met apparatuur. Is al gemonteerd. Prima bevallen, er zijn nog wel 3 opleverpunten die nog opgelost moeten worden maar daar wordt aan gewerkt.
Bron: Qasa - 01 februari 2021
André Bruins
Grando Purmerend 01 februari 2021
Keuken aangepast met nieuw blad, inductie kookplaat en gootsteen. Komen nameten of het ook goed is als men zelf gaat plaatsen. Goede service vanaf het begin.
Bron: Qasa - 01 februari 2021
Bea Herder
Grando Assen 01 februari 2021
Wij hebben onze inmiddels 3e keuken gekocht bij Grando Breda. Wederom super geholpen. Wij kwamen zeer goed beslagen ten ijs. Wisten precies wat we wilden. Hadden een schets gemaakt met alle maten erbij en qua apparatuur ook al van alles uitgezocht. Bij binnenkomst (zonder afspraak) even wat rondgekeken en iemand aangesproken. Wij werden geholpen door Brahim. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd. Keuken werd precies wat we gedacht hadden. Binnen 1 dag was alles geregeld. Qua apparatuur hebben wij wat aanpassingen gedaan (merk) verder zijn al onze wensen overgenomen. Binnen 1 dag de 3D tekening binnen. Mooi! Dit is wat we voor ogen hadden. Inmeten werd zelfde week geregeld daarna helaas 3 maanden moeten wachten..... dat was eigenlijk net iets te lang wat ons betreft. Bij voorbereidingen (leiding plan) waren wel wat vragen die werden snel beantwoord. Zaten wel paar kleine punten in die beter hadden gekund qua aansluitingen. Ons was niet duidelijk dat kranen ook door ons moesten worden geplaatst. Dit moest nog worden geregeld op moment dat keukenbouwers er waren. (Vorige 2 keukens werd dit bij installatie gedaan.) Twee top keuken bouwers over de vloer gehad! Heel precies in hun werk. Qua prijs tja het zal altijd wel ergens goedkoper kunnen en nee ik denk niet dat we een spotprijs hebben betaald voor de keuken. Maar voor de kwaliteit die we tot nu toe gewend zijn van Grando willen we best iets meer betalen.
Bron: Qasa - 01 februari 2021
Kevin van t Hoff
Grando Breda 01 februari 2021
We zijn twee keer geweest voor een het samenstellen van onze keuken. Mooie showroom waar de verkoper veel kan laten zien. Goed advies. Wel lange levertijd, maar dat had met Corona te maken. Was wel wat fout gegaan met de levering maar dit hebben ze goed opgepakt en snel opgelost.
Bron: Qasa - 01 februari 2021
Julian van de Sande
Grando Uden 01 februari 2021
Een keuken gekocht. Helemaal naar wens geworden. Veel handige en eerlijke info door verkopers. Ook goede tips op vlakken waar we zelf niet aan gedacht hadden. Namen rustig de tijd en vriendelijke heren. Communicatie verliep zeer goed. Helemaal tevreden over de nieuwe keuken.
Bron: Qasa - 31 januari 2021
Dennis en Roelie Huigen
Grando Epe 31 januari 2021
Keuken en toilet bij Grando Doetinchem gekocht. Ontzettend goed geholpen door Linet en Coen. Hadden prima ideeën waar wij ontzettend blij mee waren. Het plaatsen ervan ook via Grando gedaan en dat werd perfect gedaan. Wat een geweldig team en samenwerking onderling. Dank jullie wel Ariel, Luc, Arjan en anderen.
Bron: Qasa - 31 januari 2021
Ron en Anna
Grando Doetinchem 31 januari 2021
Badkamer en toilet beneden gerenoveerd. Goed advies van de verkoper gekregen. Ook de aannemer die de plaatsing heeft gedaan waren super!
Bron: Qasa - 30 januari 2021
Karin Bokhorst
Grando Hoofddorp 30 januari 2021
We hebben onze enigszins gedateerde keuken laten renoveren door Grando. In de winkel zijn we daarbij goed geadviseerd en voorgelicht door verkoopadviseur Jeremy. De montage van alle nieuwe onderdelen zoals frontjes e.d. hebben we door de monteurs van Grando laten uitvoeren en dat hebben ze heel netjes gedaan. Alles is mooi afgewerkt alleen duurde het wel iets langer dan gepland. De keuken ziet er nu weer als nieuw uit.
Bron: Qasa - 30 januari 2021
Roel
Grando Purmerend 30 januari 2021
Ik ben naar Grando geweest met een globaal idee hoe mijn keuken er uit zou moeten zien, waar vervolgens een tekening van gemaakt is en ik direct overtuigd was. Af en toe twijfelde ik over details, maar de gedane suggesties bleken achteraf toch de juiste te zijn. De keuken is zelf ingebouwd, waarbij een tekening helaas ontbrak en er enig gepuzzel nodig was om alles juiste gepositioneerd te krijgen. Het blad was verkeerd ingemeten (te lang), maar er werd goed mee gedacht over mogelijke oplossingen en ook dit is verder netjes afgehandeld. Een mankement aan de oven werd eveneens snel verholpen. Al met al een positieve ervaring.
Bron: Qasa - 29 januari 2021
Jan
Grando Heerenveen 29 januari 2021
Dikke 10. helemaal happy met onze keuken en toilet dankzij Grando Doetinchem Ariel Luuk Arjan en collega s
Bron: Feedback Company - 29 januari 2021
Anna Zitter
Grando Doetinchem 29 januari 2021