Wij samen met Vera onze keuken samengesteld en zijn erg tevreden over het hele proces! Er werd goed met ons meegedacht, we kregen duidelijk advies en Vera was ook eerlijk naar ons, sommige van onze ideeën waren in de uitvoer minder praktisch bijvoorbeeld en dat zei ze dan ook eerlijk. De levering verliep ontzettend soepel, alles werd heel netjes in huis geplaatst zodat de monteurs er goed bij konden maar wij ook nog de ruimte hadden. De monteurs hebben ook heel goed en net werk verricht (niks beschadigd), in minder dan de tijd die wij verwacht hadden (ze waren na ongeveer 7 uur werk klaar). Na de plaatsing kwamen wij erachter dat de kraan (Quooker) een beetje lekt en dat het kookeiland net niet recht staat maar dit wordt binnenkort netjes verholpen. We zijn super tevreden over het hele proces!
Bron: Qasa - 16 december 2020