We zijn recentelijk verhuisd en de 15 jaar oude
Grando keuken bleek nog goed maar we wilden e.e.a. naar eigen inzicht veranderen c.q. deels vernieuwen.
Tijdens het eerste gesprek met verkoper Sebastiaan en mede door de mooie keukens in de showroom besloten we al snel om een nieuwe keuken aan te schaffen.
Tijdens een tweede gesprek zijn we goed voorgelicht en zonder de regie te verliezen hebben we een keus gemaakt en denken hiermee de keuken en de living met elkaar in harmonie gebracht te hebben.
Nog een derde gesprek volgde om alles nog eens door te nemen.
De verkoper, de eigenaar en de dames van de receptie zorgden voor een gemoedelijke en vooral ook professionele benadering. We kijken uit naar de levering.
Bron: Google - 15 september 2020