Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Vanaf het moment dat mijn partner en ik de vestiging in Zwolle binnen stapten hadden we direct een goed gevoel. Hier konden wij weleens onze toekomstige badkamer gaan uitzoeken. Het is een mooie ruime zaak waar diverse voorbeeld badkamers staan opgesteld en daardoor konden we goed ontdekken wat wij mooi vonden en niet. Verkoper Erwin heeft ons geholpen om tot ons favoriete ontwerp te komen. Met de spullen die wij mooi vonden. Hij heeft ons op een prettige manier geholpen zonder te pushen of ons proberen over te halen om tot koop over te gaan, terwijl we hier nog niet aan toe waren. Daarnaast gaf hij goed advies wat wel handig was om te doen en wat we beter niet konden doen. Het plaatsen van de badkamer is gebeurt door de badkamerbrigade dit werd geregeld door Grando. Bij de Badkamerbrigade werken mensen die er verstand van hebben en die hebben ervoor gezorgd dat alles netjes werd gemonteerd en afgewerkt. Zowel Grando als de badkamerbrigade hebben ons betrokken in het gehele proces en alles ging netjes in overleg. We zijn dan ook super blij en tevreden met het eindresultaat.
Bron: Qasa - 12 september 2020
Mirjam Beekman
Grando Zwolle 12 september 2020
Voor het eerst een keuken bij Grando Wormerveer gekocht.
Ruud, de de eigenaar en tevens verkoper, nam alle tijd voor ons om ideen uit te wisselen en om een digitaal ontwerp te maken. Ook zijn we 3x terug gegaan om toch het één en ander te laten aanpassen, ook deze keren nam Ruud de tijd voor ons en dacht met ons mee.
Onlangs is de keuken geleverd en gemonteerd. Het eindresultaat mag er zeker wezen! Het is mooier geworden dan we hadden verwacht.

Helaas moesten we door de Corona wel langer wachten op onze granieten aanrechtblad, Ruud belde ons meteen op om dit door te geven en kwam hij meteen met een oplossing d.m.v een 'leenblad' , zodat we toch al gebruik konden maken van onze nieuwe keuken.

Hans en Dave hebben de keuken beide keren gemonteerd, ook dit zijn echte kenners, gezellig en werken netjes.
Bron: Google - 12 september 2020
Corien
Grando Wormerveer 12 september 2020
In juli bij Grando Alexandrium geweest waar wij een (gedeeltelijke) keuken hebben gekocht. De achterwand van onze oude keuken (ook gekocht bij Grando) voldeed niet meer aan onze wensen. Wij werden goed geadviseerd. Er zijn ons meerdere mogelijkheden laten zien. Na het inmeten bleek dat onze eerste keuze niet mogelijk was. Hierop is er opnieuw gekeken naar hoe het dan wel zou kunnen. Er werd veel tijd voor ons genomen en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Erg blij met onze nieuwe keuken!
Bron: Qasa - 11 september 2020
Brigitte Verhagen
Grando Rotterdam 11 september 2020
Ik heb bij Fred Kreukniet een keuken gekocht. Fred en zijn vrouwelijke collega hebben mij buitengewoon geduldig en betrokken geholpen om tot het voor mij gewenste prachtige resultaat te komen. Geen toezeggingen die niet kunnen worden waargemaakt. En een monteur die netjes en nauwkeurig te werk ging om de droom te realiseren.
Bron: Qasa - 11 september 2020
Anja Rietveld
Grando Bergambacht 11 september 2020
We kochten twee badkamers en een keuken bij Serkan Can van Grando in Amersfoort. Dat was een groot succes: Serkan hielp ons uitstekend, tezamen met een geestige collega, die af en toe bijsprong. Ze dachten goed mee over wat wel niet kon en wat wel of niet handig was. Het hele proces duurde wat langer dan we verwachtten omdat vooral de levertijden lang zijn. Omdat de Quooker (dat is een hippe kraan) in de keuken niet direct werkte, moest een monteur twee keer langskomen. Uiteindelijk duurde het hele traject vanaf het eerste bezoek aan Grando tot aan een werkende kraan bijna 6 maanden. Maar ik zou je zeker adviseren naar Grando te gaan, en als het even kan in Amersfoort.
Bron: Qasa - 09 september 2020
Mischa De Vos
Grando Amersfoort 09 september 2020
Wij hebben een geheel nieuwe keuken besteld met verbouwing. O.a. nieuw plafond, vloer, isolatie en openslaande deuren. Een hele klus dus. Na een aantal prettige gesprekken met de geduldige adviseur (Marja) hadden we besloten om met Grando in zee te gaan. En daar hebben we geen spijt van: de verbouwing begon op afgesproken tijdstip, er konden nog wat wijzigingen plaatsvinden tijdens de bouw en Marco heeft na het slopen de boel geweldig opgebouwd. Schilder Johan heeft de boel uitstekend gekleurd in de keuken. Kortom echt een aanbeveling! geschilderd , en de nazorg was er ook., Kortom geweldig
Bron: Qasa - 08 september 2020
Linda en Marco
Grando Hilversum 08 september 2020
Heb 9 meter keuken gekocht super geplaatst en super geholpen
Bron: Qasa - 07 september 2020
Irma rodenburg
Grando Hoogvliet 07 september 2020
We hadden een budget waar we niet boven konden gaan en daardoor was het lastig om een keuken uit te zoeken. We zijn goed geïnformeerd over de apparatuur en de kwaliteit van het blad en de kastjes. Uiteindelijk hebben we voor ons budget een prachtige keuken kunnen vinden met alles wat we wilden.
Bron: Qasa - 07 september 2020
Marischa edelenbosch
Grando Hoorn 07 september 2020
Klantvriendelijk kennis en inspiratie. Niet opdringerig. Komt zijn afspraken na. Keuken met Kookeiland en bijkeuken gekocht. Super tevreden!!
Bron: Qasa - 07 september 2020
Dennis van Herpen
Grando Son 07 september 2020
Inspirerende showroom. De keukenadviseur heeft ons prima geholpen en goed meegedacht. De 3D tekening geeft je een goed idee van wat er geïnstalleerd wordt. De keukenmonteur die alles installeerde was uiterst vriendelijk en heeft de keuken super geïnstalleerd.
Bron: Qasa - 07 september 2020
Robert
Grando Hazerswoude - Dorp 07 september 2020
Nieuwe keuken gekocht. Goed meegedacht om invulling te geven aan de wensen. Super om frontjes en voorbeeld werkblad mee te kunnen nemen om de kleuren thuis goed te kunnen bepalen. Een knelpunt over de lengte van een werkblad is na overleg opgelost. De keuken sluit geheel aan bij de verwachtingen
Bron: Qasa - 07 september 2020
Rene
Grando Middelburg 07 september 2020
Deze mail gestuurd naar Grando Heerenveen: Aan Menno en Karin: Allereerst willen wij jullie graag laten weten dat wij echt enorm blij zijn met de nieuwe keuken! Naarmate de tijd verstreek, werd het toch erg spannend en vroeg ik mijzelf af of de keuken wel echt zo mooi was als dat ik hem in mijn hoofd had. En inmiddels kan ik jullie vertellen dat ik hem in het echt nog veel mooier vind! Wij willen jullie dan ook enorm bedanken voor de goede, vriendelijke en professionele hulp bij het uitzoeken van de keuken! Jullie hebben erg goed geluisterd naar onze wensen, dit zien wij dan ook terug in de keuken en de indeling hiervan. Fijn!
Bron: Qasa - 06 september 2020
Marije
Grando Heerenveen 06 september 2020
Aankoop ging prima. Nemen de tijd en dachten goed mee. Na de aankoop laat de communicatie sterk te wensen over. Terugbel afspraken worden niet nagekomen. Verschillende problemen ontstaan zowel voor, tijdens als na de montage waarvoor nog steeds geen passende oplossing is. Alles duurt gewoon heel lang en dat is jammer. Geeft een wat bittere nasmaak aan de mooie keuken.
Bron: Google - 04 september 2020
Marielle A
Grando Hoofddorp 04 september 2020
Wij hebben in 2016 een keuken gekocht bij Grando in Tilburg. Het is een mat witte hoek keuken met twee delen van twee brede lades met erboven een 5-pits inductie, in de hoek een systeem die eruit kan om pannen (of iets anders) op te zetten, daarnaast de wasbak met Quooker en daarnaast de vaatwasser. Aan de andere kant van de hoek, wasbak en vaatwasser, hebben wij nog drie halve kastjes laten plaatsen voor servies, glazen, etc. De afzuiging is bij ons in een goot (stucwerk) aan het plafond ingebouwd. Aan de andere muurzijde staat het andere deel van de keuken, waar onze koelkast met vriesvak en oven met magnetron functie is zijn verwerkt. Boven en onder de over zijn nog opberg kastjes. Deze zijde is niet in mat wit, maar in een hout kleur. Dit hebben wij gedaan, zodat niet alles zo wit is in de keuken. Dit was wel heel veel informatie over onze keuken ;) Nu kort maar krachtig onze ervaring met Grando. De desbetreffende collega waar wij onze keuken bij hebben gekocht was super. Echter in zijn afspraken voor het plaatsen, was hij wat minder goed. Toen ons nieuwbouw huis eenmaal af was, en hij er niet meer werkte, kon een andere collega het oplossen. Dit heeft hij heel erg netjes opgepakt en is onze keuken uiteindelijk netjes op tijd gemonteerd.
Bron: Qasa - 04 september 2020
Paul
Grando Tilburg 04 september 2020
We hebben een keuken gekocht met o.a. een eiland, Quooker, combi-stoomoven en een inductiekookplaat. De verkoper (en collega's) waren zeer vriendelijk en vakkundig. De 3D schets was precies zoals het geworden is.
Bron: Qasa - 02 september 2020
Ronald van Calker
Grando Heerenveen 02 september 2020
Great service from the sales side. A pity that that there were problems with the actual execution of the bathroom renovation.
Bron: Google - 02 september 2020
Katty Hsu
Grando Rotterdam 02 september 2020
Wij zijn bijzonder goed geïnformeerd door de adviseur van Grando Hoorn over de mogelijkheden voor een nieuwe keuken. Hij dacht mee in de mogelijkheden en hield rekening met onze wensen. Het verdere traject van inmeten, levering, plaatsing en nazorg is zeer prettig verlopen
Bron: Qasa - 02 september 2020
A. Hansen
Grando Hoorn 02 september 2020
In juli 2019 een keuken uitgezocht. Prima geholpen door Jeff. In november 2019 is die geplaatst. Dit is door de monteurs prima uitgevoerd. Na enige maanden begon de spatrand achter het gasfornuis te verkleuren. (brandplek). I.o.m. Jeff hebben we in de zaak een ander type spatrand uitgezoch via een klein proefstuk. Tijdens plaatsen hiervan bleek er een kras op een van de delen zat. De helft was al geplaats, maar voor de andere helft zou een nieuwe plaat komen. Al na een dag vonden we de nieuw gekozen spatrand totaal niet passen bij het aanrechtblad. We hebben de plaatsing weer stop laten zetten. Uiteindelijk gekozen voor een glazen achterwand bij het fornuis, en de rest weer het zelfde materiaal als het aanrecht blad. Omdat Grando de glazen achterwand niet kon leveren, deze zelf aangeschaft en het overige deel opnieuw laten plaatsen door de monteurs van Grando In het geheel dus prima opgelost.
Bron: Qasa - 02 september 2020
Astrid en Peter
Grando Heerhugowaard 02 september 2020