Zeer tevreden over Grando Hengelo ! Ondernemer Marcel heeft erg goed meegedacht over onze keuken en de keuze in apparatuur! Ook erg blij met de BORA kookplaat met interne afzuiging ! Een top aanwinst ! Vanaf het eerste gesprek tot dat alles geplaatst was, is er vaak contact geweest omdat wij pietje precies zijn en een " top keuken" wilden. Welnu, dit is zeer zeker gelukt. Monteur Michel heeft alles super geplaatst en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat! Nu nog de finishing touch mbt accesoires en we kunnen weer 20 jaar door !
Wij kunnen Grando Hengelo dan ook zeker aanbevelen!
BEDANKT MARCEL EN MICHEL !!
Groeten van een erg tevreden klant !
Bron: Google - 10 juli 2020