Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Dit bedrijf levert kwaliteit en geeft veel vertrouwen. Deskundige vakmensen in de showroom en op de werkvloer. Goede service verlening. Ik ga weer vele jaren plezier beleven aan mijn mooie keuken.
Bron: Qasa - 19 juli 2020
Petra Hoekstra
Grando Heerenveen 19 juli 2020
Voor aanschaf van onze keuken én badkamer hebben we meerdere speciaalzaken bezocht. Grando Purmerend was de eerste winkel waar het direct goed voelde. Er hebben meerdere uitgebreide gesprekken plaats gevonden om onze droomkeuken en -badkamer mogelijk te maken. Levering en plaatsing van beiden is goed verlopen. En ook het "na-zorg-traject" verloopt goed. Kleine dingen die nog verholpen moeten worden, worden direct opgepakt. We moeten nog even geduld hebben (bouwvakvakantie/ levertijden) dat alles helemaal tip-top is, maar we kunnen nu al volop onze badkamer en keuken gebruiken!! Bedankt, team Grando Purmerend!!
Bron: Google - 19 juli 2020
Maria Mattens
Grando Purmerend 19 juli 2020
Op zoek naar een nieuwe keuken en veel winkels te hebben bezocht werd GRANDO Breda onze keuze. Van ontwerp tot aan de realisatie van de keuken is alles professioneel en vlot verlopen, en niet te vergeten alles volgens afspraak. Vera hielp ons met het ontwerp en ideeën voor het kleine oppervlakte wat wij hebben. Er is veel keuze uit materialen en er word goed gekeken of het budget haalbaar is en waar nodig aangepast. Wij hadden niet het idee dat er maar iets te veel was. De Bora Pure is echt een aanrader, als je het filmpje ziet denk je ja daaag, maar we aren verbaast toen we voor het eerst gingen koken! Ook het bedrijf wat de montage verzorgt is vriendelijke en professioneel. Je krijgt duidelijke uitleg en een goede tekening wanneer je nog moet verbouwen zodat stroom een water op zijn plek zit. Ongelooflijk dat ze in 1 dag de keuken installeren en het resultaat is super! Dit klinkt bijna als een verkooppraatje maar ook de aftersales wanneer je aandachtspunten hebt word serieus genomen. Geen seconde spijt dat we voor jullie zijn gegaan dus als de badkamer ooit aan de beurt is, zet de koffie maar klaar! Enorm bedankt team Breda!
Bron: Qasa - 16 juli 2020
Jan en Simone
Grando Breda 16 juli 2020
Super, klantvriendelijk, meedenkend.
Bron: Google - 15 juli 2020
Marloes en Marcel Van Der Heijden
Grando Son 15 juli 2020
Wat we vooral met onze keuken wilden was de bestaande situatie zoveel mogelijk handhaven en alle frontjes en apparatuur vervangen. Een renovatie plus dus. Met die wensen gingen we op pad. Om een lang verhaal kort te maken in alle keukenzaken waar we kwamen werd vooral de nadruk gelegd op de nmogelijkheden van onze plannen. En nu na het hele proces van bestelling t m het plaatsen te hebben meegemaakt moet ik zeggen misschien hadden ze wel een beetje gelijk want wat we wilden kan niet iedereen..... Wat je nodig hebt om weer tegen een droomkeuken aan te kunnen kijken zijn 2 dingen Een keukenspecialist die weet waar hij over praat met je meedenkt én het geheel overziet. En ten tweede een monteur die zijn vak verstaat kan improviseren en ook een beetje kan toveren. Deze unieke combinatie van kwaliteiten vonden we bij GRANDO KEUKENS NAALDWIJK Onze 20 jaar oude keuken is weer als nieuw en meer dan dat Onze dank is groot
Bron: Feedback Company - 15 juli 2020
Henk Boon
Grando Naaldwijk 15 juli 2020
Top keuken en badkamer winkel!
Bron: Google - 14 juli 2020
robin
Grando Zevenbergen 14 juli 2020
Voldoende inspiratie in de showroom. Deskundig advies. Prima montage. Oplevering laat nog op zich wachten. Aanvulling ontvangen 20 juli 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd. Goed gemonteerd. Enkele kleine opleverpunten.
Bron: Qasa - 13 juli 2020
Eddy
Grando Hazerswoude - Dorp 13 juli 2020
we hebben een prachtige badkamer en wc gekregen , prima in orde , kan het aanbevelen
Bron: Qasa - 13 juli 2020
Jan van Riel Almere
Grando Lelystad 13 juli 2020
Prachtige badkamer gekocht. Creatieve inslag verkoper leverde een indeling op die aan werkelijk al onze eisen voldeed en welke nog geen andere winkel bedacht had. De monteurs hebben prachtig tegelwerk geleverd en dit maakt echt het verschil met monteurs van andere bedrijven.
Bron: Qasa - 13 juli 2020
Burg
Grando Hoofddorp 13 juli 2020
Super fijne en persoonlijke service! Over een maand kunnen we genieten van onze prachtige keuken. We kunnen niet wachten!
Bron: Google - 13 juli 2020
Wendy Bos
Grando Rotterdam 13 juli 2020
In de winkel werden wij vriendelijk verwelkomt. Onze wensen zijn doorgenomen met de verkoper. Aan het einde is het toch een grote aankoop en moesten wij alles nog even overdenken. Deze ruimte hebben wij gekregen, werd totaal niet aangedrongen wat wij als fijn hebben ervaren. In andere winkels hier een andere ervaring mee. Ook het plaatsen van de keuken en het voorwerk hebben wij als prettig ervaren. Fijne mensen die ik met alle vertrouwen mijn woning/ keuken heb toevertrouwd.
Bron: Qasa - 13 juli 2020
Fam. Van Deijl
Grando Utrecht 13 juli 2020
Een echte aanraden om met Grando Hoogvliet zaken te doen, wij zijn super tevreden.
Bron: Google - 13 juli 2020
Marco Gouw
Grando Hoogvliet 13 juli 2020
Goed geholpen en er werd geluisterd naar onze wensen. Grando is bij ons alle afspraken nagekomen. Aanvulling ontvangen 14 juli 2020: Grando was de enige badkamerspecialist die voor ons een mooie spiegelkast en douchecabine van Sealskin heeft geregeld en gemonteerd. We zijn bij heel wat badkamerwinkels geweest maar daar moest je perse een hele badkamer laten plaatsen of anders moest je het kopen en zelf doen. In juni zijn beide geplaatst en wij zijn er erg blij mee!
Bron: Qasa - 13 juli 2020
Jeffers
Grando Hoofddorp 13 juli 2020
Zeer tevreden over Grando Hengelo ! Ondernemer Marcel heeft erg goed meegedacht over onze keuken en de keuze in apparatuur! Ook erg blij met de BORA kookplaat met interne afzuiging ! Een top aanwinst ! Vanaf het eerste gesprek tot dat alles geplaatst was, is er vaak contact geweest omdat wij pietje precies zijn en een " top keuken" wilden. Welnu, dit is zeer zeker gelukt. Monteur Michel heeft alles super geplaatst en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat! Nu nog de finishing touch mbt accesoires en we kunnen weer 20 jaar door !

Wij kunnen Grando Hengelo dan ook zeker aanbevelen!

BEDANKT MARCEL EN MICHEL !!

Groeten van een erg tevreden klant !
Bron: Google - 10 juli 2020
André Jansen
Grando Hengelo 10 juli 2020
We zijn heel erg tevreden met onze nieuwe keuken. In de winkel zijn we zeer goed geholpen in het maken van onze keuze. Ze namen echt de tijd voor ons en kwamen met hele goede ideeën, waar wij zelf nooit aan gedacht hadden. De communicatie was goed en ze kwamen hun afspraken na. De levering was zoals afgesproken. De keuken is zeer netjes geplaatst, met oog voor detail. Conclusie, we genieten elke dag weer van onze prachtige keuken.
Bron: Qasa - 09 juli 2020
Tamara Wieman
Grando Amersfoort 09 juli 2020
We zijn goed geholpen door Bart. Het enige puntje waar we een beetje teleurgesteld over zijn is dat er niet goed gecommuniceerd was over dat het badmeubel niet op voorraad was. Gelukkig hebben we, mede dankzij Bart, een goede oplossing kunnen vinden. En wat ik ook erg jammer vind is dat als je een badkamer koopt, je geen extra bedankje krijgt (een fles wijn bijvoorbeeld) We hebben wel een reep Tony Chocolony gekregen, maar dit was voor het 'overhalen' voor de badkamer.
Bron: Qasa - 09 juli 2020
Yuri van der Kloot
Grando Breda 09 juli 2020
We zijn erg goed geholpen tijdens het hele proces van aankoop, ontwerp en aflevering van de badkamer. Er werd goed mee gedacht en onze wensen stonden centraal en daar is goed gehoor aan gegeven. Communicatie en levering was top en dat zorgden voor een strakke planning met de aannemer. We zijn erg blij!
Bron: Qasa - 08 juli 2020
Vincent van Gils
Grando Utrecht 08 juli 2020
bijzonder goede ervaring
Bron: Feedback Company - 08 juli 2020
Peter Tulleken
Grando Zaandam 08 juli 2020