- Wij zijn heel content over de aanschaf van onze keuken.
Er is goed ingespeeld op onze wensen en gekeken naar het optimaliseren en het benutten van technische mogelijkheden binnen ons beschikbare budget.
- Geen agressieve verkoop er is oog voor detail en de wensen van de klant.
-Wij zijn zeer tevreden.
- Ook nu er na twee jaar gebruik van onze keuken storing aan onze oven is ontstaan.
Hierbij is er zeer goed bemiddeld door de adviseur van de Fa Grando te Hoogvliet (richting de producent van onze oven de fa Siemens).
Door deskundig, doortastend en goed bemiddelend optreden van de "Grando" adviseur wordt onze oven vervangen door het aller nieuwste type oven en dit alles passend binnen onze wensen. Een geweldig bedrijf!
Er is goed ingespeeld op onze wensen en gekeken naar het optimaliseren en het benutten van technische mogelijkheden binnen ons beschikbare budget.
- Geen agressieve verkoop er is oog voor detail en de wensen van de klant.
-Wij zijn zeer tevreden.
- Ook nu er na twee jaar gebruik van onze keuken storing aan onze oven is ontstaan.
Hierbij is er zeer goed bemiddeld door de adviseur van de Fa Grando te Hoogvliet (richting de producent van onze oven de fa Siemens).
Door deskundig, doortastend en goed bemiddelend optreden van de "Grando" adviseur wordt onze oven vervangen door het aller nieuwste type oven en dit alles passend binnen onze wensen. Een geweldig bedrijf!
Bron: Google - 01 juli 2020
jajb Bonte
Grando Hoogvliet 01 juli 2020