Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Keurig geholpen, wij hebben een keukenrenovatie gedaan. En alles is naar tevredenheid verlopen.
Bron: Qasa - 26 mei 2020
Bert
Grando Hoorn 26 mei 2020
Fijne service, goed ontvangen bij binnenkomst. Eerst oriënterend rondgekeken, bakje koffie en daarna ruim de tijd voor informatief gesprek. Verkoper vroeg goed door om te achterhalen welke wensen we hadden. Tussen het kopen en de daadwerkelijke plaatsing regelmatig contact opgenomen over de planning en wat kleine wijzigingen. Montage en stucwerk is echt keurig gedaan. Kortom wij zijn tevreden over het hele proces van oriëntatie, aankoop en plaatsing.
Bron: Qasa - 25 mei 2020
Kool
Grando Utrecht 25 mei 2020
Over de hele linie een duidelijk en eerlijk verhaal waarbij duidelijk afspraak is afspraak wordt gehanteerd. Open en informele sfeer zonder een opdringerige sfeer.
Bron: Qasa - 25 mei 2020
Smans/Teurlings
Grando Tilburg 25 mei 2020
Vorig jaar besloten mijn vriend en ik om een nieuwe keuken aan te schaffen. Een grote, spannende aankoop. Bij Grando voelden wij ons direct op ons gemak. Michelle heeft ons uitermate goed geholpen bij het ontwerpen van onze droomkeuken. Ze dacht mee over de kleinste details en kwam met creatieve oplossingen. Tot en met het plaatsen is alles voorspoedig verlopen. Wij bevelen Grando Barendrecht aan iedereen aan!
Bron: Qasa - 25 mei 2020
Hermien Janssens
Grando Barendrecht 25 mei 2020
Wij hebben een keuken aangeschaft bij Grando. Hele goeie service en alles is helemaal naar wens geweest.
Bron: Qasa - 25 mei 2020
Yvet
Grando Doetinchem 25 mei 2020
We hebben een badkamer en toilet gekocht. Tijdens het eerste bezoek zijn wij zo goed geadviseerd, we waren enthousiast en vonden het niet meer nodig om een tweede winkel te bezoeken onze keuze was bepaald. De oplevering was perfect identiek aan de 3D tekeningen top klasse.
Bron: Qasa - 25 mei 2020
Hanneke van Wageningen
Grando Barendrecht 25 mei 2020
Wij zijn meer dan tevreden onze keuken bij Grando Naaldwijk te hebben gekocht. Een dikke pluim voor Johan, Saskia en het altijd vriendelijke personeel.
Bron: Qasa - 25 mei 2020
Familie Wiersma
Grando Naaldwijk 25 mei 2020
We zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Goed en uitgebreid advies gekregen van Jeroen Bik. Ze nemen de tijd voor je en zijn klantvriendelijk!. Keuken is afgelopen maandag geplaatst door De Kombuis keukenmontage en we zijn ook erg tevreden over de levering en plaatsing. Wij zullen zeker Grando Emmen aanraden!!
Bron: Qasa - 23 mei 2020
Arjan en Carola
Grando Emmen 23 mei 2020
Zeker de moeite waard vanuit brabant naar Hoogvliet voor een passend advies van Cindy uiteindelijk een keuken gekocht geheel naar onze wens en we zijn er heel happy mee. Ook de montage wordt zeer professioneel afgeleverd top werk maikel kortom een aanrader grando hoogvliet
Bron: Feedback Company - 23 mei 2020
otten
Grando Hoogvliet 23 mei 2020
Net en vriendelijk personeel
Bron: Feedback Company - 23 mei 2020
Oostvoorenaer
Grando Hoogvliet 23 mei 2020
In een kleine ruimte in een huis van 1920 waar alles op het oog recht lijkt, is een prachtige badkamer gerealiseerd waar het heerlijk badderen en douchen is. Ik ben zeer tevreden!
Bron: Qasa - 21 mei 2020
Diënne Kamphuis
Grando Helmond (Verhuisd naar Meubelplein Ekkersrijt Son) 21 mei 2020
We hebben diverse winkels bezocht maar konden bij Grando goed slagen. Omdat we best wat specifieke wensen hadden was het voor ons belangrijk dat er meegedacht werd om, binnen ons budget, toch alles voor elkaar te krijgen. De montage was binnen een dag voor elkaar. Ontzettend tevreden!
Bron: Qasa - 20 mei 2020
Annemieke
Grando Hoorn 20 mei 2020
Eigenlijk waren we van plan onze keuken zelf te bouwen, maar nadat een vriend enthousiast was over zijn nieuwe keuken van Grando hebben we toch een bezoek gebracht. Gelukkig maar, want van begin tot eind zijn we super geholpen; met het ontwerp, een eerlijk advies, een goede prijs en service met nazorg. AL met al super tevreden!
Bron: Qasa - 19 mei 2020
Olivier & Esmé
Grando Tilburg 19 mei 2020
Ik heb onlangs een keuken gekocht bij Grando in Son. Ik werd geholpen door Noud van der Putten die me voorzag van deskundig advies. Inmiddels is de keuken geplaatst door Keukenbouwers plus en hij voldoet geheel naar mijn wensen.
Bron: Google - 19 mei 2020
leny de pooter
Grando Son 19 mei 2020
Vanaf het moment dat ik mijn wensen kenbaar heb gemaat ben ik erg goed geholpen door Nick van der Laan. Mijn wensen waren nogal uitgebreid omdat er flink verbouwd moest worden aan de badkamer. Maar de uiteindelijke keuze en advies sloot goed aan bij mijn wensen. De verbouwing van de badkamer is goed aangepakt en mooi opgeleverd door Ton Apeldoorn. En de keuken is mooi gemonteerd door Peter. Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop en hoe alles is gegaan.
Bron: Qasa - 19 mei 2020
Govert van Beek
Grando Utrecht 19 mei 2020
Goed advies, eerlijk en meedenkend over het optimaal benutten van de ruimte. Out of the box denkende adviseur (Jennifer) gehad waardoor we een super keuken hebben.

Oplevering was goed. Tijdig geinformeerd over vertraging in levertijd door Corona. Montage was prima!

Er mist een onderdeel en andere puntjes waren door fabricagefoutje niet pasbaar te maken. Hierover horen we vervolgens nog niks (1,5 week later) maar verwacht dat dit komt door het nog verzamelen van informatie.
Gezien de goede service in het gehele traject verwachten wij een juiste afhandeling van de rest.
Bron: Google - 18 mei 2020
Jaco Vonk
Grando Rotterdam 18 mei 2020
Wij hebben onze keuken in Naaldwijk gekocht en dat ging prima. De verkoopster Angie van Leeuwen heeft ons in de showroom geadviseerd kwam zelf meten ging zelf bestellen alleen niet zelf plaatsen. Keuken is geplaatst door Ed en nadat hij klaar was met zijn werk waren er nul opleverpunten. Kort samengevat Top
Bron: Feedback Company - 17 mei 2020
Peter Stam
Grando Naaldwijk 17 mei 2020
Er is veel aandacht besteed aan het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. Er werd geluisterd naar onze wensen. Tijdens de bouw zijn er wel wat dingen mis gegaan, onder andere door de communicatie die niet heel soepel verliep. Uiteindelijk zijn wij blij met onze badkamer.
Bron: Qasa - 17 mei 2020
Michael
Grando Amersfoort 17 mei 2020