In november 2019 een keuken uitgezocht , we werden meteen verwelkomd met een kopje koffie en broodjes . Daarna zijn we rustig aan tafel gaan zitten en werden geholpen door Ingrid. Het was een zeer ontspannen sfeer . Samen met Ingrid kwamen we tot een prachtig eind resultaat. Ingrid, adviseerde en nam alle mogelijkheden door. Nog dezelfde middag gingen we helemaal voldaan naar huis. De keuken was gekocht ! De keuken werd ingemeten ( ook zeer deskundige medewerkers ) en in maart werd de keuken geplaatst. Wat een vaklui waren deze monteurs . Ze werkten van s' morgens vroeg , tot het karwei geklaard was ! Een dikke pluim voor vader en zoon ! Na een week kregen we een telefoontje van Ingrid . Ze was benieuwd of alles naar tevredenheid was verlopen ! Nou , dat konden we bevestigen ! We zijn voor 200 % tevreden . Tot onze verbazing werd er ook nog een prachtige bos bloemen bezorgd door Ingrid Timmermans & Grando keukens . Al met al , van A tot Z , HELEMAAL TOP , DANK JULLIE WEL !!!
Groetjes Theo en Miriam
Bron: Google - 30 maart 2020