5 jaar geleden door Grando Hoogvliet een keuken laten plaatsen. Daarbij is een losstaand gasfornuis geplaatst. Het fornuis moest gerapareerd worden, maar moest daarvoor van de muur. Dit was niet mogelijk omdat bij montage verkeerd gekit was. Grando gebeld en binnen 2 dagen hebben twee hele vriendelijke monteurs het fornuis van de muur gehaald, en weer netjes teruggeplaatst. Waar vind je nog zo’n service na 5 jaar. We hebben een nieuwe badkamer nodig en ik weet wel waar ik heen ga.
Bron: Google - 08 november 2018
Jan Kok
Grando Hoogvliet 08 november 2018