Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Den Helder. Dit was voor ons de 1e maal dat wij zo'n grote aankoop deden. Spannend dus maar heel erg fijn en goed geholpen door Joop. De installatie van de Badkamer en Keuken liep niet altijd even soepel. Gelukkig werden gebreken en andere zaken - zodra wij dit aangaven - snel, netjes en vriendelijk opgepakt en afgehandeld. Reden voor ons om iedereen die een mooie keuken of badkamer zoekt Grando aan te raden. Goed en uitgebreid advies, snelle planning, heldere informatie en een mooi, kwalitatief uitstekend, eindresultaat!
Bron: Qasa - 30 oktober 2018
R. van der Lee
Grando Den Helder 30 oktober 2018