Voor ons appartement zochten we een nieuwe badkamer. Omdat Grando Assen goede recensies had zijn we daar binnen gestapt. We hebben een fantastisch gesprek gehad met Collin en na een paar uurtjes stond de badkamer op papier. Ontwerp goed bedacht en materiaal naar onze smaak.
Henri heeft de hele badkamer gezet. Petje af voor deze vakman.
Uiteindelijk bleek de wasbak te groot en daarvoor heeft Leon zich sterk gemaakt dat we een wasbak uit Italië kregen precies op maat.
Alleen maar lof voor deze winkel.
Bron: Google - 31 juli 2018