Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

bij Grando Lelystad onze nieuwe badkamer gekocht. Zeer vriendelijk, meedenkend personeel. Bij vragen altijd zeer correct te woord gestaan. Zeer professioneel geplaatst! Bij een volgende aanschaf voor badkamer of keuken komen we zeker weer langs!
Bron: Qasa - 27 juli 2018
Annelies de Brouwer
Grando Lelystad 27 juli 2018
Keuken gekocht, absoluut tevreden. Fijne ondersteuning bij het uitkiezen van de keuken en een secuur en zorgvuldige montage. Zelfs tevreden over de afhandeling van kleine niet kloppende dingen! Helemaal goed!
Bron: Qasa - 27 juli 2018
Jaccoline
Grando Emmen 27 juli 2018
Op een plezierige en deskundige wijze door mw. Welter geholpen. Monteur Hans van der Voorst (HV montage) is een plezierige man om mee samen te werken, laat zich niet opjagen, werkt hard en secuur en staat in voor het afleveren op de gewenste wijze. Het is alleen jammer dat het sanitair over de drempel wordt bezorgd op de begane grond en niet naar de verdiepingen en dat je de tegels zelf naar binnen moet dragen.
Bron: Qasa - 27 juli 2018
E. Verhoogt
Grando Hazerswoude - Dorp 27 juli 2018
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Tilburg en we zijn super tevreden. Prachtige keuken en heel goed geadviseerd door de verkoper. De mensen die de keuken gezet hebben waren ook heel professioneel en netjes. Wij kunnen Grando Tilburg bij iedereen aanbevelen. De verkoper is nog komen kijken nadat de keuken gezet is en kregen we ook nog een prachtige bos bloemen. Top bedrijf.
Bron: Qasa - 25 juli 2018
M. Donders
Grando Tilburg 25 juli 2018
we hebben een keuken gekocht in epe. we zijn goed geïnformeerd en klant vriendelijk bij montage van de keuken vakmanschap alles netjes afgewerkt we zijn echt zeer tevreden en raad ook andere mensen grando te bezoeken
Bron: Qasa - 24 juli 2018
rrorije
Grando Epe 24 juli 2018
Meerdere keren hier gezeten voor een nieuwe keuken. Uiteindelijk hebben we vanwege de prijs toch besloten om een keuken bij een concurrent aan te schaffen. Aan de service ligt dat echter niet want die is echt super. Wat mij betreft nog steeds een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Bron: Google - 24 juli 2018
Reinier Molenaar
Grando Hazerswoude - Dorp 24 juli 2018
Keuken gekocht. Zeer goed en vriendelijk geholpen. Alle afspraken werden voor 100 procent nagekomen.
Bron: Qasa - 23 juli 2018
Nellie en John van Herk
Grando Hoogvliet 23 juli 2018
Grando heeft een goede service waarbij ze meedenken met de klant. Ze zijn een van de weinige keukenleveranciers die een tafelblad op een bestaande keuken leveren. Het tafelblad is keurig ingemeten door een professioneel. Dat is te zien aan de perfecte pasmaat. Naast het werkblad hebben we een wastafel laten leveren. Deze is iets groter en stijlvoller dan de originele van IKEA wat logischer is met de kraan en het gebruik van grotere pannen of zwaardere klusjes. Je ziet ook duidelijk een kwaliteitsverschil. Kortom we zijn tevreden en hopen nu nog jaren met onze keuken vooruit te kunnen.
Bron: Feedback Company - 23 juli 2018
Huijgen
Grando Zaandam 23 juli 2018
Super blij met onze nieuwe keuken,prima service .
Bron: Qasa - 23 juli 2018
J. Kuppen
Grando Uden 23 juli 2018
Op een paar kleine puntjes na niets dan lof badkamer is supermooi geworden en de montage was TOP de aannemer dacht mee en is echt een topper in zijn vak.
Bron: Feedback Company - 22 juli 2018
A. van Dijk
Grando Hoogvliet 22 juli 2018
Complete badkamer aangeschaft. Uitstekende vakman die het allemaal tot een mooie badkamer en een beneden hal en een beneden toilet heeft gemaakt. Zeer nauwkeurig en netjes gewerkt. Zeer tevreden.
Bron: Qasa - 22 juli 2018
R.J.Alberts
Grando Den Helder 22 juli 2018
Keuken gekocht en zeer goed geholpen door Dhr. Jarco van Hal. Goed advies en veel ervaring. Montage ook zeer goed uitgevoerd. Ik kan iedereen aanbevelen hier een keuken te kopen. TOP
Bron: Qasa - 21 juli 2018
F Beetz
Grando Helmond (Verhuisd naar Meubelplein Ekkersrijt Son) 21 juli 2018
Onze keuken gekocht bij Grando. Zeer goed geholpen en advies gehad. Tenminste een 'keukenboer' die niet alleen maar meepraat maar echt advies geeft! Levering ging keurig (zeer flexibel en behulpzaam) en zo ook de montage. We zijn erg blij met onze keuken en zullen een volgende keer zeker weer naar Grando toegaan!
Bron: Qasa - 21 juli 2018
Amber Fleury
Grando Hazerswoude - Dorp 21 juli 2018
Wij hebben een keuken gekocht, diverse keuken zaken af geweest en hier werden wij het prettigst geholpen, leuke interactie en wat ons betreft waar voor ons geld, zeer tevreden.
Bron: Qasa - 20 juli 2018
Bep van Rijswijk
Grando Naaldwijk 20 juli 2018
Badkamer gekocht. Goede service ! Levert volgens afspraak! We hebben nu de badkamer die we wilde.
Bron: Qasa - 20 juli 2018
Foxy
Grando Utrecht 20 juli 2018
Ik heb en badkamer gekocht. Alles was in orde en dd levering was in orde, De verkoper was alleen de drain vergeten voor de rest alles in orde.
Bron: Qasa - 20 juli 2018
Patrick Dekker
Grando Middelburg 20 juli 2018
Een mooie en aparte keuken gekocht. Grando heeft heel goed meegedacht en geluisterd naar de wensen. Heel goed geholpen. Aanvulling ontvangen op 20 juli 2018: Ja de keuken is geleverd en is heel mooi.
Bron: Qasa - 20 juli 2018
Dana
Grando Barendrecht 20 juli 2018
Gekocht is een keuken. We zijn meer dan goed geholpen. Er zijn veel pluspunten. Er was 1 minder sterk punt, nl. dat een schakelaar niet centraal in een passtuk kon worden geplaatst. I.p.v. uit te stellen, werd het (wel) in overleg (toch) geplaatst. Kort daarna was daar spijt van. Erg sterk was het systeem van afschouwen en dat de afschouwer aangaf dat het centraal plaatsen alsnog geregeld kon worden. Tot slot wil ik het idee aangeven dat het handig kan zijn dat vooraf ter plekke een aantal zaken wordt doorgenomen, zoals verlichting, soort achterwand. De matenman geeft de indruk dat hij alleen voor de controle van de maten komt.
Bron: Qasa - 18 juli 2018
Gerard
Grando Den Helder 18 juli 2018