Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Vorig jaar voor het eerst Bij Grando Amersfoort naar binnen gestapt om te praten over een nieuwe badkamer en toilet. Dit kwam mede door de goede beoordelingen op reviewsites. Ik werd meteen heel vriendelijk geholpen. De ideeen vanuit Grando waren erg leuk en ze dachten erg goed met me mee. Dat ik alles pas dit jaar wilde plaatsen was geen enkel probleem. Dit jaar zijn de plannen meerdere keren doorgenomen en werden kleine veranderingen gewoon doorgevoerd. Over grotere veranderingen werd erg goed meegedacht. De plaatsing zelf verliep netjes en ook bij de opkomende problemen werd goed gehandeld. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Een zeer mooie luxeuze badkamer en een net toilet.
Bron: Qasa - 30 mei 2018
T. Brundel
Grando Amersfoort 30 mei 2018
Grando Hoogvliet heeft ons een prachtige keuken in onze vacantiebungalow op het park De Heeren van s-Gravensande in s-Gravenzande geleverd. Zie foto.
Bron: Feedback Company - 30 mei 2018
C. Kok
Grando Hoogvliet 30 mei 2018
Keuken gekocht bij Grando Uden en gemonteerd door VOF (Jean Paul) van der Wijst Montage. Beide ondernemingen fantastisch. Aankoop en begeleiding verliep uiterst soepel. Levering conform afspraak. Montage super. Grando kan een zeer tevreden klant aan hun bestand toevoegen.
Bron: Qasa - 28 mei 2018
André Gerbranda
Grando Uden 28 mei 2018
Vakkundig advies over en plaatsing van nieuwe inductiekookplaat en variosteam-oven in bestaande keuken. Afspraken goed en tijdig nagekomen. Prettige en vriendelijke behandeling door alle medewerkers.
Bron: Qasa - 26 mei 2018
Bastian
Grando Hoogvliet 26 mei 2018
Wij hebben een keuken gekocht. Het zijn vriendelijke mensen en luisteren goed naar wat we wilden. Er is uiteindelijk een mooi ontwerp uit gekomen waar we zeer te spreken over zijn. De levering is niet helemaal goed gegaan verkeerde onderdelen of ontbrekende onderdelen. Maar dat is hier geen probleem en ze blijven ons net zo behandelen als toen we nog bezig waren met de koop van de keuken. Ik zou mensen die op zoek zijn naar een keuken zeker aanraden om bij Grando een kijkje te nemen. En ik wil zeker Richard bedanken voor de goede service en we komen zeker weer terug.
Bron: Qasa - 24 mei 2018
Reinhold en Gea
Grando Emmen 24 mei 2018
Ik heb een keuken bij Grando Barendrecht aangeschaft. Bij Grando Barendrecht werden wij goed ontvangen. Daar denken ze in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden. De verkoper en de eigenaar hebben alles op alles gezet om mijn droomkeuken te realiseren. De eigenaar heeft vanaf het begin tot de plaatsing van de keuken het proces in de gaten gehouden. De eigenaar is altijd bereikbaar en helpt je bij vragen.
Bron: Qasa - 23 mei 2018
Agarouj
Grando Barendrecht 23 mei 2018
Ik heb een keuken gekocht ik kreeg hele goede adviezen service was erg goed. Alleen erg jammer dat het afval van de keuken niet werd afgevoerd. Want we betaalden voor 1 dag montage toch best veel geld. Verder prima service.
Bron: Qasa - 22 mei 2018
Karina
Grando Utrecht 22 mei 2018
Grando-verkoop neemt de tijd als je dat nodig hebt en geeft goede ideeën indien je zoekende bent. Goede verzorging tijdens de bezoeken koffie gebakje o.d. . Veel keus en kennis op aanwezige materialen. Alle vertrouwen gehad op een goede afloop en tot op heden niet beschaamd.
Bron: Feedback Company - 22 mei 2018
Helene
Grando Hoogvliet 22 mei 2018
keuken gekocht, afspraken geheel nagekomen in 1keer juist geplaatst
Bron: Qasa - 20 mei 2018
p.van der burgt
Grando Uden 20 mei 2018
ik heb een keuken gekocht.zeer goed geregeld. de monteur van grando uden verdiend echt een pluim. zeer ervaren en correct. zou zo weer mijn keuken daar kopen. helaas 1 plankje stuk in verpakking, maar wordt goed opgelost
Bron: Qasa - 18 mei 2018
marja
Grando Uden 18 mei 2018
Goede begeleiding en geduld bij het maken van keuzes. Alles in gezamenlijk overleg en op tijd alles geregeld.
Bron: Qasa - 18 mei 2018
fam de Bruijn
Grando Hoogvliet 18 mei 2018
Wij hebben de inrichting van de keuken en twee badkamers bij Grando besteld en geleverd gekregen na uitstekend advies en begeleiding door Sander Veenendaal. Zijn geworden wat wij ervan verwachtten. Goede monteurs en aftersales ervaring nadat de monteur was onregelmatigheden zelf had geconstateerd.
Bron: Qasa - 18 mei 2018
Jos
Grando Breda 18 mei 2018
Badkamer gekocht en toilet boven laten aanleggen, toilet beneden gelijk verbouwd in dezelfde stijl als de badkamer. Prima advies, montage en service, ook achteraf.
Bron: Qasa - 16 mei 2018
C. Tulp
Grando Barendrecht 16 mei 2018
Een nieuwe Badkamer. Met inloop douche. Toilet wastafel kasten. Compleet met nieuw tegelwerk. Mooi nieuw ontwerp erg Handig en trendy.
Bron: Qasa - 15 mei 2018
A wouters
Grando Son 15 mei 2018
badkamer gekocht en laten plaatsen super tevreden vakwerk
Bron: Qasa - 15 mei 2018
anja janssen
Grando Barendrecht 15 mei 2018
Een nieuwe keuken besteld en gekocht bij Grando. Prima service en goede montage. Het werkblad werd later geleverd ivm een speciale mal die gemaakt moest worden, daarvoor een tijdelijk werkblad gemonteerd. Alles goed voor elkaar. Ben heel tevreden dus.
Bron: Qasa - 15 mei 2018
Ed de Vries
Grando Hoorn 15 mei 2018
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Uden. Zeer tevreden en goede service.
Bron: Qasa - 14 mei 2018
Gijs en Cora
Grando Uden 14 mei 2018
We werden gastvrij ontvangen in de showroom en prettig geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Als we telefonisch een vraag stelden werden we meteen te woord gestaan of zo snel mogelijk terug gebeld. Alleen maar positieve ervaringen dus.
Bron: Feedback Company - 14 mei 2018
J Leenman
Grando Hoogvliet 14 mei 2018