Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Naaldwijk, en zijn hierbij zeer goed geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken en is erg meedenkend. Voor elk probleempje wordt in het ontwerp een passende oplossing gezocht, en zelfs tijdens de montage werd er bij een kleine tegenslag meegedacht en goed gehandeld om ook dat op te lossen. Zeker een aanrader..!!
Bron: Qasa - 21 maart 2018
R.Krieger
Grando Naaldwijk 21 maart 2018