Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

Prima winkel, Denken met je mee, ook over meerwerk aanpassingen.
Bron: Qasa - 04 januari 2018
Mulder
Grando Epe 04 januari 2018
We zijn erg tevrede over de aanschaf en met de plaatsing van onze nieuwe keuken. Het was best spannend want de kleur is uitgezocht op een deur. Hij stond niet als keuken in de showroom. Maar hij is super! Ook over de plaatsing zijn we tevreden.
Bron: Qasa - 31 december 2017
Fam Hijdra
Grando Hazerswoude - Dorp 31 december 2017
We zijn heel goed geholpen van begin tot einde en genieten nu van een prachtige keuken.
Bron: Qasa - 30 december 2017
Marij
Grando Hazerswoude - Dorp 30 december 2017
Weinig showroom keukens, meer te vinden voor de badkamer
Bron: Google - 30 december 2017
Sharon H
Grando Middelburg 30 december 2017
Zeer klantgerichte en erg vriendelijke benadering. Uitstekende informatie en ordergesprekken. Sterk inlevingsvermogen.
Bron: Qasa - 30 december 2017
D Haagsman
Grando Hazerswoude - Dorp 30 december 2017
Keuken gekocht en zelf ingebouwd, maar als we daar vragen over hadden hoe het moest mochten we altijd bellen. Moesten een paar keer bellen en werden elke keer keurig geholpen. Zal het bedrijf zeker aanraden.
Bron: Qasa - 29 december 2017
Marjan Boers
Grando Assen 29 december 2017
Wij hebben na een aantal keuken giganten bezocht te hebben, onze keuken besteld bij Grando. Kwaliteit en prijs verhouding is prima. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
Bron: Qasa - 29 december 2017
Visser
Grando Mijdrecht 29 december 2017
Fijne showroom, goed geholpen met onze keuze en er werd geluisterd naar wensen en niet meteen nee gezegd. Aanvulling ontvangen 26 januari 2018: wij hebben een keuken gekocht en deze is geplaatst. de plaatsing is naar wens verlopen.
Bron: Qasa - 29 december 2017
Fam. van Ingen
Grando Wormerveer 29 december 2017
We hebben een super mooie keuken weer. Keurig geholpen en de levering ging ook goed.
Bron: Qasa - 29 december 2017
M-A
Grando Hazerswoude - Dorp 29 december 2017
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Bron: Qasa - 29 december 2017
Fam. vd Bosch
Grando Almelo 29 december 2017
Mooie winkel
Bron: Google - 27 december 2017
Theo Van Vught
Grando Son 27 december 2017
Van harte aanbevolen.
Bron: Google - 26 december 2017
Sjaak Brugge
Grando Naaldwijk 26 december 2017
Een mooie warme winkel, met ruime kennis bij de medewerkers, een aanrader..
Bron: Google - 23 december 2017
Marco
Grando Zaandam 23 december 2017
Een zeer mooi, ruim opgezette winkel, met vriendelijk en verzorgende (versnaperingen) medewerkers, en voldoende kennis. Een badkamer kopen was een feest.
Bron: Google - 23 december 2017
Marco
Grando Purmerend 23 december 2017
Na ongeveer 3 jaar of 4 jaar aanschaf en montage van onze keuken maakte ik de oven eens heel goed schoon met agressieve ovenreiniger. Ik had toen niet in de gaten dat er ovenreiniger op de roestvrij stalen greep kwam van de la onder de oven. Gevolg lelijke vlekken op de greep en niet weg te krijgen. Bij Grando in Mijdrecht kregen we gratis een nieuw front met greep Zo n service krijg je echt zelden
Bron: Feedback Company - 23 december 2017
Lex van Emden
Grando Mijdrecht 23 december 2017
NIeuwe keuken, wc en badkamer gekocht. Fijne mooie winkel, goed geholpen. goede tips etc. Nemen echt de tijd voor je. Uiteindelijk goede deal gesloten echter de uitvoering beetje rommelig verlopen
Bron: Qasa - 22 december 2017
Stephan van de Sande
Grando Utrecht 22 december 2017
Goed geholpen en geadviseerd met inrichting en apparatuur.
Bron: Qasa - 22 december 2017
H. van Swinderen
Grando Hoogvliet 22 december 2017
In de winkel zijn wij vakkundig geholpen door Gaby! Ontzettend vriendelijk en niets was haar teveel! Ze dacht ook heel goed mee met ons. Ook het plaatsen van de keuken is keurig netjes gedaan door Werner! Onze complimenten! Een aanrader dus!
Bron: Qasa - 22 december 2017
Willem en Cecile Boers
Grando Naaldwijk 22 december 2017