Wat een geweldige zaak is Grando Hoogvliet. De klant is hier werkelijk waar koning. Dit is de eerste keukenzaak waar we niet werden gepusht tot direct tekenen en het maken van definitieve keuzes. De voor- en nadelen van alle apparaten en keukens werden op een eerlijke wijze doorgesproken en dat gaf ons een vertrouwd gevoel. Daarnaast werd er keer op keer door dhr. Taapken en dhr. Schouten benadrukt dat we met een goed gevoel weg moesten gaan dat het van belang was dat wij tevreden waren over de keuken. Wij zijn mede uit interesse meerdere malen langs geweest bij Grando Hoogvliet en hebben meerdere malen aanpassingen verricht aan onze keuken. Het geduld van deze 2 heren werd hierdoor redelijk op de proef gesteld. Dit was echter in geen enkel opzicht te bemerken en hier zijn wij hen dan ook heel dankbaar voor. We hadden ons geen betere keukenzaak kunnen wensen. Wij kunnen deze zaak dan ook van harte aanbevelen.
Bron: Feedback Company - 09 december 2017
Bechan
Grando Hoogvliet 09 december 2017