Top bedrijf met een top service.
Wij zijn heel goed geholpen door de heer Blom.
De keuken is inmiddels geplaatst en we zijn heel tevreden.
Er moeten nog wat kleine dingen dingen gemaakt worden zoals de achterwand en dat is inmiddels besteld.
Wij kunnen echt alleen maar zeggen.....TOP!!!!!!!!!!!!
Wij zijn heel goed geholpen door de heer Blom.
De keuken is inmiddels geplaatst en we zijn heel tevreden.
Er moeten nog wat kleine dingen dingen gemaakt worden zoals de achterwand en dat is inmiddels besteld.
Wij kunnen echt alleen maar zeggen.....TOP!!!!!!!!!!!!
Bron: Google - 10 oktober 2017
Belinda Koedood
Grando Hoogvliet 10 oktober 2017