Waarschuwingsbericht

The filter location was removed because it did not return any results.

Reviews

Onze klanten zijn ons visitekaartje, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat hun ervaring met Grando positief en bevredigend is, van het eerste contact tot ver na de oplevering. Met een luisterend oor en een oprechte inzet voor kwaliteit, streven we ernaar om elke klant een tevreden en voldaan gevoel te geven.

Hieronder vind je echte klantervaringen, reviews waar we heel dankbaar voor zijn. We kijken ernaar uit om nog vele anderen van dienst te zijn. Samen werken we aan het creëren van functionele en mooie keukens en badkamers, waar onze klanten echt blij mee zijn.

We zijn erg tevreden. Er werd netjes gewerkt en het personeel was erg vriendelijk. Alles was in goed overleg waar we wat geplaatst wilden hebben. Ook al was alles nog niet klaar zorgde de monteur ervoor dat we weer snel konden douchen. Het was een prettige samenwerking.
Bron: Qasa - 12 mei 2017
Familie Ee
Grando Hazerswoude - Dorp 12 mei 2017
Bij Grando Uden kregen wij een goed advies, er werd goed naar onze wensen geluisterd en we werden aan het denken gezet over functionaliteit en uiterlijk. Met een prachtige en functionele keuken als resultaat.
Bron: Qasa - 12 mei 2017
Edith Vissers
Grando Uden 12 mei 2017
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We zijn goed geholpen en geadviseerd door Richard Robben, die tevens de keuken heeft ingemeten. De keuken is keurig afgemonteerd door Raymend. Zeker de moeite waard om bij dit bedrijf een kijkje te nemen.
Bron: Qasa - 11 mei 2017
H Bos
Grando Emmen 11 mei 2017
De werknemers die de badkamer gerealiseerd hebben waren stuk voor stuk harde deskundige werkers en hebben aan alle eisen voldaan. Natuurlijk deden zich allerlei moeilijkheden voor met het omleggen van allerlei leidingen, maar die zijn naar tevredenheid opgelost. Ook een houten vloer als ondergrond is met kunststof platen dusdanig stabiel gemaakt dat er een prachtige stenen vloer overheen kon worden gelegd. Wij laten met de nodige trots onze nieuwe badkamer zien aan vrienden en bekenden.
Bron: Qasa - 11 mei 2017
J,J, van der Poel
Grando Amersfoort 11 mei 2017
Luisteren goed naar de wensen. Komen met opties. Later nog een aanpassing gedaan en dat werd meteen geregeld. Keuken plaatsen weg goed gedaan. Service nadien omdat we nog wat aanpassingen wilden was zeer goed. Na afloop nog door de winkel gebeld of we tevreden waren. Zouden grando zeker aanraden bij anderen.
Bron: Qasa - 10 mei 2017
Simone kroes
Grando Uden 10 mei 2017
Echt geweldig heel goed werk geleverd een prachtige keuken goede service ,zal het bij iedereen aanbevelen . Kwaliteit en vakmanschap getuigen hieruit ,komen afspraken goed na in een woord geweldig een prima ervaring van mijn kant .
Bron: Qasa - 10 mei 2017
E. Ardon
Grando Zevenbergen 10 mei 2017
Mooie showroom, veel keus. Kwamen ons oriënteren op een nieuwe keuken en werden vriendelijk geholpen. Op een ongedwongen manier werd ons uitgelegd hoe Grando werkt. Geen poeha maar open, eerlijk en op een duidelijke wijze. Na twee sessies onze keuken gekocht. Tevreden over de prijs, plaatsing en nazorg. Ik zou zeker de vestiging aanraden bij familie en vrienden. Mvg Paul & Jose
Bron: Qasa - 10 mei 2017
Paul Walgien
Grando Hoorn 10 mei 2017
Goede begeleiding bij keuze van stijl, materialen, indeling, kleuren en apparatuur. Goede support tijdens bouw van keuken. Afspraken goed nagekomen. Communicatie soms te passief, planning uitgelopen door fout tijdens bestelling. Noodoplossingen naar tevredenheid ingezet. Deskundigheid van monteurs is goed. Eerdere ervaring van 17 februari 2017: Ontwerp, materialen en apparatuur, inbouw en montage prima, zeer tevreden. Planning onder de maat door fout bij bestellen van meubels en apparaten bij leveranciers. Hierdoor is het project een maand uitgelopen.
Bron: Qasa - 10 mei 2017
Jan Jongedijk
Grando Uden 10 mei 2017
Wij zijn uitermate tevreden over Grando bij het kopen van zowel een keuken als een badkamer. De voorlichting, meedenken, begeleiding bij de aankoop en de service na de aankoop waren uitstekend. Alles werd in één keer goed en op tijd geleverd.
Bron: Qasa - 10 mei 2017
A.J. Braam
Grando Hoofddorp 10 mei 2017
Plezierig geholpen door Jack. Deskundig advies gekregen. Je hebt veel eigen inbreng en hij denkt met je mee en neemt hier alle tijd voor, onder het genot van koffie werd steeds duidelijker wat de mogelijkheden waren. Monteur Johan verstaat zijn vak ook uitstekend. Werkt netjes, geeft ook extra adviezen. Ruimt na afloop alles netjes op. Gaf in ons geval advies 2 extra spotjes aan te brengen in de douchecabine. Raadde tevens een afzuiginstallatie aan, waar we erg blij mee zijn. Kortom zeer goed geholpen. Aanrader!
Bron: Qasa - 10 mei 2017
W. Leijenhorst
Grando Zevenbergen 10 mei 2017
Op internet gezocht naar een bedrijf om mijn keuken te renoveren dit werd grando keukens in Naaldwijk. Goed geholpen door verkoopster Angie met het uitzoeken van nieuwe inbouwapparatuur,werkblad,achterwand en groepjes.Het inmeten werd gedaan door eigenaar Johan. Na montering nog een aanpassing gedaan,werd nog gebeld door Johan of ik tevreden was.Goede service,ik ben erg blij met het eindresultaat .
Bron: Qasa - 10 mei 2017
Linda Rensen
Grando Naaldwijk 10 mei 2017
Wij hebben onlangs wederom bij Grando een keuken gekocht en zijn daarbij goed geadviseerd door o.a. Ivo. Tuurlijk werd er bij het monteren van de keuken een plankje niet goed in verstek gezaagd maar er werd keurig een nieuwe afspraak gemaakt en alles is super correct naar onze tevredenheid uitgevoerd. een aanrader
Bron: Qasa - 10 mei 2017
kampschoer
Grando Uden 10 mei 2017
Wat Grando Bergambacht kenmerkt is de goede personlijke sfeer en aandacht die de klant krijgt bij het uitzoeken van badkamer of keuken. Een dikke pluim voor Fred Kreukniet. Wij zijn erg tevreden over onze badkamer. Modern en strakke vormgeving waar we elke dag veel plezier aan beleven. Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe badkamer of keuken.
Bron: Qasa - 10 mei 2017
Dorith von Hegedus
Grando Bergambacht 10 mei 2017
Prima geholpen en voorlichting ontvangen tevens een goede vakman toegewezen gekregen voor de betegeling. De kwaliteit van het afgesproken concept kwam overeen met de afspraak. Wel moest ik zelf e.e.a. zelf doen dat was zwaar en toch onderschat door mijzelf.
Bron: Qasa - 09 mei 2017
Gert van der Linden
Grando Bergambacht 09 mei 2017
Goed geholpen.goed geplaatst,keuken is mooi ,jammer dat als er bij het plaatsen van de keuken een grote beschadiging op de wand onder kastjes wordt gemaakt door de montage tekening daar te plakken en bij het verwijderen van de tekening een grote vlek zichtbaar blijft op de muur,dit heb ik gemeld. antwoord schilder het maar even over. Dit vin een slechte service.erg jammer.
Bron: Qasa - 09 mei 2017
R.J.Musch.
Grando Hoorn 09 mei 2017
Er werd geluisterd naar onze wensen en ideeen, welke vervolgens in een goed uitgedacht keukenontwerp werden verwerkt. De communicatie liep soepel en efficient. Bij bezoek aan het filiaal was er altijd uitgebreid de tijd. Plaatsing van de keuken verliep snel en netjes. Kortom, we zijn zeer tevreden!
Bron: Qasa - 09 mei 2017
Mieke
Grando Uden 09 mei 2017
Zoals ik al eerder heb gemaild, heb ik 10000% complimenten gegeven,m.b.t. verkoop,levering, en zeker de montage. Hierbij de complimenten aan: Robin Klaver, Bob ?(inmeter),Jos Kors. En zeker deze laatste, want hij heeft deze keuken zeer, zeer vakkundig en precies gemonteerd.
Bron: Qasa - 09 mei 2017
T.Jong
Grando Hoorn 09 mei 2017
Vriendelijk personeel en terzake kundig goede voorlichting en een prima offerte met duidelijke uitleg, men neemt de tijd voor je. Kortom leuk om daar in ons geval een badkamer te kopen, ook het plaatsen wordt geregeld en ook dat gebeurt goed en vakkundig.
Bron: Qasa - 09 mei 2017
F van Huis
Grando Hoofddorp 09 mei 2017