We zijn erg tevreden. Er werd netjes gewerkt en het personeel was erg vriendelijk. Alles was in goed overleg waar we wat geplaatst wilden hebben. Ook al was alles nog niet klaar zorgde de monteur ervoor dat we weer snel konden douchen. Het was een prettige samenwerking.
Bron: Qasa - 12 mei 2017
Familie Ee
Grando Hazerswoude - Dorp 12 mei 2017