De showroom in Breda is niet super divers en ook niet heel groot. Wij hadden alle tekeningen al gemaakt en de verkoopster kon er een mooie offerte voor maken. Ze dacht mee en speelde in op onze wensen. Hierna werden wij in contact gebracht met keukenbouwers plus voor de montage. Ook hier erg te spreken over. Enige puntje voor onszelf was dat wij zelf vooraf geen rekening hadden gehouden dat de montage nog apart afgerekend moet worden en dus niet in de offerte prijs van de keuken zit.
Bron: Qasa - 05 maart 2017
de Bruin
Grando Breda 05 maart 2017