Goede service. Keuken is netjes geplaatst en afgewerkt. Afspraken zijn keurig na gekomen. Minpuntje, verpakkingsmateriaal van de keuken werd niet mee genomen, waardoor we onverwachts met veel troep kwamen te zitten.
Bron: Qasa - 05 februari 2016
Lieke
Grando Breda 05 februari 2016