Ik heb een keuken bij Grando Hengelo ov gekocht. Tijdig geleverd en het staat als een blok. Super mooie keuken afgeleverd. Service is perfect. Bij een probleem of een gebrek was een telefoontje voldoende, wordt zelfs meegedacht om het op te lossen, en men komt z.s.m. de afspraken na. Positieve ervaring, goede verstandhouding.
Bron: Qasa - 24 november 2015
Familie Koseoglu
Grando Hengelo 24 november 2015