Een aantal jaren geleden hebben wij onze keuken bij Grando gekocht. In de showroom werden wij vriendelijk en vakkundig te woord gestaan De materialen zien er goed uit en de werkzaamheden werden keurig uitgevoerd. In juli jl hebben wij door de goede ervaring ook de badkamer bij Grando gekocht. Er werd goed meegedacht. De installatie en de werkzaamheden werden door twee broers uitgevoerd. Vakkundige aardige mannen. Ook zij dachten mee en kwamen met oplossingen. Wij zijn erg tevreden met het uiteindelijke resultaat.
Bron: Feedback Company - 23 oktober 2015
N H Klomp
Grando Utrecht 23 oktober 2015