Kwalitatief erg goede keukens en kundige medewerkers. Ze werken alleen met eigen monteurs wat voor mij een belangrijk pluspunt is. Daarnaast had ik van collega begrepen dat de Duitse merken die ze voeren kwalitatief erg goed zij.
Paar dingen moesten later worden bijgesteld, maar dat liep ingoed overleg alhoewel ik daar zelf wel achteraan moest zitten. Maar leveren goede keukens met goede service, kortom aanrader.
Bron: Qasa - 07 april 2025
T van der Poel
Grando Rotterdam 07 april 2025