Wij hebben onze hoekkeuken gekocht bij Grando nadat we een fijn 1e gesprek hadden ivm een oriëntatie middag. Daarna gebeld voor een afspraak. Inmiddels bij meerdere keukenbedrijven geweest om te vergelijken. Zoals bij elke keukenbedrijf zit er enige druk op de verkoop. Aangegeven dat dit bij mij een afstotend effect geeft. Het is niet een spijkerbroek wat je koopt. Daarin dachten ze goed mee. En boden ons een oplossing. Dit gaf ruimte. Na het tekenen een nieuw gesprek en daar bleek een fout in de tekening te zitten. Hierdoor zou een kastje vervallen. Maar de andere kast moest speciaal gemaakt worden... dus bleven de kosten gelijk. Bij levering bleken en meerdere kasten stuk en was het blad verkeerd. Tevens waren de onderdelen voor de novi niet geleverd. Keuken werd toch zoveel als mogelijk geplaatst. Zo konden wij toch enigszins uit de weg. Maar de levering van de nieuwe kasten en blad liet ruim op zich wachten. Toch werd ook hier druk achter gezet en werd de levertijd zo kort als mogelijk. Ook een nieuwe afspraak voor montage werd snel geplant gezien de feestdagen voor de deur stonden. En ook toen bleken er onderdelen te missen. De medewerkers van Grando hebben alles op alles gezet om het product te leveren. En de monteurs gingen verder met wat wel kon. Met man en macht is er gewerkt om voor de kerst de keuken af te krijgen. En dat is gelukt. Met een mooi pakket van Rituals als excuses voor het leed. En na definitieve oplevering een mooie bos bloemen. De keuken is naar verwachting en we zijn er heel blij mee. Jammer dat alles wat mis kon gaan mis is gegaan. Echter was dit niet allemaal de schuld van Grando Utrecht. Kasten zijn waarschijnlijk al in de fabriek stuk gegaan of tijdens transport. Blad is verkeerd besteld. Onderdelen novi lagen op een ander adres tot 3x toe. Op wat kleine afwerkingen die ook daarna goed zijn afgewerkt, is alles goed gekomen.
Bron: Qasa - 12 januari 2025
B
Grando Utrecht 12 januari 2025