Wauw!
Wij zijn meer dan tevreden!
Al bij binnenkomst een goed gevoel.
Heel erg fijn geholpen door Wendy!
Dankjewel Wendy voor het samen uitzoeken en meedenken!
Wij hadden al bij veel zaken gekeken en steeds niet het gevoel dat het klopte en door wilden gaan, bij Grando voelde dit meteen anders. Samen om tafel gegaan en na meerdere keren een bezoekje te brengen en ons idee weer aan te passen, kwamen we eruit.
Ook het bezorgen, plaatsen door Ryan (fantastisch)samen met andere collega’s top team!
We zijn erg blij met onze keuken en keuzes. Nazorg ook super, koffiemachine werd iets later, heel netjes geplaatst en ook andere kleine beschadiging erg snel en netjes opgelost!
Ik kan het iedereen aanraden die een nieuwe keuken wil, om een kijkje bij hun te nemen!
Groetjes, Willem en Karin.
Bron: Google - 04 april 2023