Service en garantie
Service
Ook nadat uw keuken of badkamer in bestelling is genomen, staat uw Grando ondernemer voor u klaar. De vestiging helpt u graag verder met al uw vragen en/of klachten. Dit kan telefonisch tijdens openingstijden of via email. We proberen u zo snel mogelijk een antwoord te geven op uw vraag of klacht. De contact gegevens kunt u vinden op de betreffende vestigingspagina.
Kunt u niet terecht bij een vestiging of komt u er niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de serviceafdeling van Grando Retail, te bereiken door onderstaande formulier in te vullen. Uw verzoek wordt dan binnen 1-3 dagen opgepakt.
ZEKER VAN UW AANKOOP
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en zekerheid. Wij hanteren algemene voorwaarden die u als consument goed beschermen. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de CBW-voorwaarden.
Coronavirus (COVID-19)
Wij snappen dat u misschien veel vragen heeft over hoe Grando omgaat met de Corona maatregelingen. U kunt de actuele berichten hier lezen.
Een vraag of een service aanvraag?
Vul het formulier in en we zullen uw verzoek binnen 1-3 dagen oppakken.